Ik zit een beetje met een probleem.
Toen Anouar nog op de vorige stal stond (manege) had ik een bijrijdster, ze reed 1 keer per week en deed ook mee aan onderlinge wedstrijden.
Nu is mijn paard naar een andere stal gegaan en is zij niet meegegaan omdat het te ver is. Heb ik helemaal geen problemen mee en heb toch al voor mezelf besloten dat ik geen bijrijdster meer wil (om veschillende redenen)
Ik blijf nog wel mee doen aan de onderlinge wedstrijden op de manege en ga daar heen met de trailer. Maar nu hebben m'n ouders tegen dat meisje gezegt dat ze gewoon wedstrijden mag blijven rijden met mijn paard. Dat ze zich maar gewoon moet opgeven en dat als ze wil ze af en toe op Anouar mag rijden om te oefenen. Nu vind ik dat eigelijk niet zo leuk. Misschien ben ik gewoon een zeurpiet, maar ik wil er ten eerste een beetje van af dat Jan en alleman op Anouar rijdt en ten tweede moet zij altijd om bijv. 11 uur 's ochtends en ik om 3 uur 's middags. Dat zou betekenen dat Anouar 4 uur in de trailer moet staan.
En ten derde is ze gewoon mijn bijrijder niet meer en rijd ze nu wel op paarden van andere, maar wil ze nog wel met Anouar wedstrijden blijven rijden.
Wat zouden jullie doen? Vinden jullie het erg asociaal van mij dat ik er zo over denk (vinden m'n ouders namelijk wel)?