Wie kent Mila van het REELAER?!?!!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Wie kent Mila van het REELAER?!?!!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 17:57

Ze heet eigenlijk Mylla maar op het Reelaer schreven ze Mila...
Wie kent haar uit de tijd dat ze nog op die stal stond?
Wie kan mij bevestigen dat zij toendertijd niet Verkeersmak was???
We hebben haar gekocht als: Volledig verkeersmakke pony. Toen ze bij ons op stal kwam konden we zo het bos in het ruiterpad op, geen verkeer dus. Nu staan er ergens anders en moeten we eerst over de weg voor we in het bos zijn. Nu blijkt dat ze niet verkeersmak is, met name voor zwaar verkeer. Dit word echter ontkent. Terwijl ik overal reacties krijg en lees dat ze niet verkeersmak is.........

Ik hoef geen namen te hebben, wel wil ik graag weten hoelang je er rijd en hoevaak. Dit mag gewoon per pb.

Groetjes Frida

_Rebec

Re: Wie kent Mila van het REELAER?!?!!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:05

hej

ze heeft volgens mij al aardig wat jaren meegelopen met trektochten. en dat is ook stukken langs de weg met auto's en dat vond ze niet eng hoor. alleen tractors vond ze eng maar als de ruiter erop bleef zitten was dat wel een stuk minder.

ariekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:27

Ja ik ken mila ook.

Toen ze de x mee liep met trektocht had ik niks gemerkt hoor, dat ze niet verkeers mak was Lachen

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:00

Nou ja van mij weet je het al.. ik ken der vanaf het begin dat ze der is en dat is *3jr* geweest.. en het eerste jaar ws het helemaal een ramp maar dat dat was ook met de andere 2 ijslanders het jaar erna was het al wel wat minder maar nog was ze erg bang van zwaar verkeer en hebben we der regelmatig uit de greppel moeten halen Haha!.... Het laatste jaar viel het wel mee maar was hetnog niet optimaal als de ruiter erop voorbereid was en der met der hoofd bijna in de kont van de voorganger kon doen was het wel redelijk...

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:19

Ik heb der gezien toen ik een keer mee ging met Pebblesje, en het viel echt niet mee. Zodra er een vrachtwagen langskomt begint ze te dribbelen en stilstaan en omdraaien, ze staat gewoon te trillen op der benen. Het is echt angst, dat verschil zie je wel. Komt er niks langs is het goed.
Misschien dat bij die trektochten het verkeer niet 'zwaar' genoeg was...

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:08

Ja maar goed het ligt er natuurlijk maar net aan he!! als je met een groep ben is het altijd anders.. want als de rest niet reageerd zal zij dus ook veel rustiger zijn... maar der hoefde der maar 1 tussen te zitten die ook reageerde dan konde we der weer uit de grappel/sloot trekken omdat ze zo bang was.. ze is vorig jaar ook nog eens de N35 *drukke snelweg langs reelaer* opgerent met kind erop omdat er een tracktor langs kwam duss denk niet dat het daar ook mee viel....

maar het is en blijft een kudde dier en dat merk je dan dus wel

*ik zie trowuens dat je in Veendendaal woont... Ik kom altijd op de Jeugdherberg in Elst *StayOkee**

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:54

ik ken er, ik heb er op ruiter bewijs examen gedaan, was een van de eerste keren dat ze daar aan mee deed!

nou en voor het verkeersexamen moest je toch echt de weg op, reageerde niet op het verkeer ook niet op vrachtwagens en trekkers en we waren met zijn tweeen en ik moest voorop

vond het een heerlijk beessie echt heel leuk

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 11:25

Wat vreemd dat ik van die tegengestelde reacties krijg.
Ik merk wel dat als mijn andere paard mee is dat ze wel wat rustiger is maar de andere keer weer juist niet. Ze is heel wisselvallig zeg maar...

En die jeugdherberg ken ik wel! Daar loopt namelijk het ruiterpad langs en daarvoor moet je oversteken naar het andere bos!