Iemand eraring met Dream Stables?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Iemand eraring met Dream Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 16:02

Hallo,

Ik zit tegen me eind examen op te hikken en mijn paardje mag wel een cursusje voor verkeersmakheid....Nu kwamen we op het idee om mijn paardje goed verkeersmak te laten maken en dat ik in die tijd dan alle aandacht aan mijn eindexamen kan besteden. We hebben contact gehad met Dream Stables en ik ben benieuwd of er meer mensen ervaring met deze stal hebben. Of je bijv. ook daar je paard verkeersmak hebt laten maken of een andere training gehad hebt daar. Het mag ook via pb/pm

Groetjes!!

ikke

Re: Iemand eraring met Dream Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:40

Een week op trektocht gaan met een paar zeeeeer ervaren paarden kost minder geld, is gezelliger en levert een betrouwbaarder resultaat. Verkeersmakheid staat of valt voor een belangrijk deel met het vertrouwen wat het paard in de begeleider/ruiter heeft. Je kunt je paard dus wel wegbrengen, maar als jij niet met je paard meeleert, loop je dus achter op je paard en zal dat het resultaat voor een belangrijk deel teniet doen.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 18:14

ja daar zit wel wat in maja het punt is ook dat ik gewoon weg niet genoeg tijd heb om hem dat te leren....

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:23

barreltjuh schreef:
ja daar zit wel wat in maja het punt is ook dat ik gewoon weg niet genoeg tijd heb om hem dat te leren....

Dan stel je het toch gewoon even uit.
Iets laten doen, zonder zelf met je paard mee te leren is zinloos. Als je last van je geld hebt, heb ik daar nog wel een nuttige bestemming voor Haha! Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:58

Dreamstables is toch die NH stal? hebben ook een site geloof ik, heb m in t onderschrift van een bokker zien staan geloof ik Haha!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:02

IK zou ook gewoon zelf proberen. En heb je het uberhaupt al wel eens geprobeerd want bij veel paarden wordt er tegenop gezien maar doen ze bijna niks..... kan er ook de eerste keer mee aan de hand over straat gaan maar dan wel met hoofdstel zodat je meer te zeggen hebt
al ga je iedere dag 5 min
wie weet valt het mee

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 20:03

Ik heb het al zelf geprobeerd al meerdere malen. Maar ik vroeg om ervaringen....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:12

Ik heb ervaring! Mijn paard is er geweest voor tarilerladen en ik heb er een NH cursus gedaan. Echt een super stal. Hele aardige mensen en ze gaan heel goed met paarden om. Allemaal heel rustig en zonder geweld.
Anouar was als de dood voor trailers, durfde er niet eens bij in de buurt te komen en nu kan hij niet wachten om er in te gaan.
Als je meer wilt weten kan je me PB sturen of het hier gewoon vragen.
O ja, ze hebben elke woensdag avond open avond.