Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bloemmetjuhh schreef:hallo,
ik heb een vraag of iemand een goedkope paardentaxi weet want ik moet een shetlander vervoeren het is hooguit 10 km maar ik heb geen trailer en ik vroeg me af of iemand wel eens een paardentaxi heeft in gehuurd en anders vraag ik iemand van die stal waar die heen gaat of die me kan komen halen
Eileentje schreef:bloemmetjuhh schreef:hallo,
ik heb een vraag of iemand een goedkope paardentaxi weet want ik moet een shetlander vervoeren het is hooguit 10 km maar ik heb geen trailer en ik vroeg me af of iemand wel eens een paardentaxi heeft in gehuurd en anders vraag ik iemand van die stal waar die heen gaat of die me kan komen halen
Waar ergens woon je ander weet ik mischien wel iemand
bibi76 schreef:10km is toch ook wel met de voet te doen???
ik moet er niet aan denken!!
mango schreef:zielig voor het paardje of voor je auto??
waarom als het zo dichtbij is?? een trailer is handiger natuurlijk maar een achterbank is toch ook geen probleem???
ik zie het zielige er niet in maar oke succes met verhuizen!!
mango schreef:zielig voor het paardje of voor je auto??
waarom als het zo dichtbij is?? een trailer is handiger natuurlijk maar een achterbank is toch ook geen probleem???
ik zie het zielige er niet in maar oke succes met verhuizen!!
) of geen kennis met een trailer? mango schreef:miss klinkt het heel stom maar ik zou hem anders
op de achterbank met iemand vervoeren
groetjes marin mArInDa schreef:waar wonen diehoi heb je geen kennis of vrienden ofzo die een trailer hebben die jij even kan lenen, of dat hun hem even mee weg brengen, het is maar een tip hoorgroetjes marin