waarom lid worden van KWPN?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

waarom lid worden van KWPN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:20

Ik vroeg me af: waarom zou je lid worden van het KWPN? Ik weet dat als je je paard op naam wilt zetten, je lid moet zijn. Maar is dit interessant, ook als je niet naar keuringen wilt? Het paspoort komt tenslotte ook op jouw naam, wat heeft het voor zin om het dan bij het KWPN nog apart op je naam te zetten? Weet iemand of er nog andere voordelen aanzitten?

Lenneke_

Re: waarom lid worden van KWPN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:29

Ik weet niks over het KWPN, maar ik had hetzelfde met het AVS. Ik moest lid worden om mijn paard op mijn naam te krijgen, maar verder deden we er niks mee. Nu zijn we geen lid meer. Ik deed toch niet mee aan keuringen en de wedstrijden die georganiseert werden waren nooit bij mij in de buurt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:32

Volgens mij kun je je paspoort ook op naam zetten als je besluit om niet lid te worden.

Voordelen, je krijgt de ids, met allerlei sport en fokinfo omtrent kwpn hengsten of voor hun intressante hengsten. Wil je graag op de hoogte gehouden worden kun je een abbo'tje nemen, en anders zeg je het voor 1december voor het volgende jaar op. Staat je paard bij het kwpn alsnog op jou naam, maar ben je na dat jaar geen lid meer. Het is meer dan alleen voor keuringen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:51

de KWPN is net als ieder ander stamboek een vereniging voor fokkers, houders en liefhebbers van het KWPN paard.
dat je bij het KWPN te boek staat als eigenaar heeft geen enkele meerwaarde als je het ziet als eigendomsrecht.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:07

ik ken genoeg mensen die het paspoort niet op hun namen zetten (heb ik ook niet gedaan)... meestal staat het paspoort nog o pde naam van de fokker ofzo (of misschien ben ik in de war met iets anders).

Ik heb zelf ook een KWPN-er maar ben ook niet lid van het KWPN. Het kost alleen maar meer geld en ik kan toch niet meedoen met KWPN keuringen (m'n paardje is 1.52m, dankzij een groeiachterstand)