oefeningen m2..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

oefeningen m2..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 12:57

wie kan mij enkele oefeningen vertellen die in de m2 voorkomen?
en willen jullie ook misschien enkele oefeningen vertellen die in de m1 + l2 + l1 voorkomen?
alvast bedankt!

Anoniem

Re: oefeningen m2..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:07

m2: travers, schouderbinnenwaarts, keertwendingen om de achterhand, contragallop
L2: d - m of d - h wijken (10 m, doorzitten), achterwaarts
L1: 5 m wijken (lichtrijden), overgangen al meer op de letter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:19

Ben ik heeeel erg simpel als ik zeg: Kijk eens in een proevenboekje? De moeilijkheid van de proeven zit nl niet alleen in de gevraagde oefeningen, maar ook in de volgorde ervan en de snelheid van oefeningen achter elkaar.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:05

Ben ik het helemaal mee eens Sonja Tong uitsteken

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 16:47

Sonja schreef:
Ben ik heeeel erg simpel als ik zeg: Kijk eens in een proevenboekje? De moeilijkheid van de proeven zit nl niet alleen in de gevraagde oefeningen, maar ook in de volgorde ervan en de snelheid van oefeningen achter elkaar.

Zo te zien is het een belg.. Dus die zal wel een ander proevenboekje hebben Clown

L1: enkele passen middengalop, volte 10 meter, 5 meter wijken, meer op de letters, de overgangen
L2: Hele zijdes middengalop, achterwaarts, 10 meter wijken, in galop volte 15 meter.
M1: Schouderbinnenwaarts, contragalop, achterwaarts, moeilijkere figuren..
M2: Schouderbinnenwaarts, travers, contragalop, uitgestrekte galop (geloof ik..)

Ik doe dit zo ff uit me hoofd, dus weet niet of alles klopt, ben zelf namelijk pas L1 Tong uitsteken