Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en hij heeft er een Kieffer Aachen VZ zadel op liggen.
.
Breitling schreef:mijn paard is ook breed en rond en heeft bijna geen schoft, ik heb een kn dressuur met brede boom op hem liggen. schuift nog wel ietsje maar omdat hij door 3 maanden niks te hebben gedaan is aangekomen wacht ik met het passend maken tot hij is afgevallen. Het schijnt dat ze het zo op kunnen vullen dat het beter ligt en niet schuift. (aan de voorkant dus)
). Zadel is ook al wat ouder (6 jaar) en heeft eerst op de brede KWPN-er met weinig schoft van een vriendin gelegen. Waar die ook erg goed op lag.
Daar ligt een VZH zadel, merk onbekend op. Dat ligt prima, alleen is het een beetje versleten en willen we binnenkort een nieuw laten aanmeten. Het enige zadel wat we verder nog hebben voor haar is nl een westernzadel en ik vertik het om daar mee te gaan rijden. Ik hou dit topic in de gaten!
. Sterre schreef:Mijn paard is ook vrij breed en rond, met niet al teveel schoften hij heeft er een Kieffer Aachen VZ zadel op liggen.
Ik wil eigenlijk al langer een ander zadel voor hem hebben, maar deze past hem zó goed, dat ik er steeds maar weer vanaf zie.
. Maar dit zadel ligt echt super!
Ligt als een huis.