ik sta op 2 perfecte pensioenstallen,heb niet te klagen dus..Maar omdat me ene paard daar staat en de anderen daar..kan ik dus 1 van de 2 3x per week zien.
nu kan ik ze dus beide op 1 stalling zetten,maar zoals altijd voor en nadelen.
nu zal ik van jullie willen weten waar jullie voor gingen.
gr Susanne.
stal nr 1:
Leuke pensioenstal 15 minuutjes fietsen van huis.Leuke uitrijmogelijk heden,niet dicht bij een park maar wel een ponyclub van 5 minuutjes stappen.
Stallen zien er goed uit.pony staat onwijs blij in stal.Zomers land 24uur per dag.krijgt voer van stal..mag wel meer gevoert worden.
goede losgooi bak pas nieuw aangelegt
buitenbak in de zome super winter slechter altijd wel een prbleem.binnebak dus te klein om lekker te kunnen rijden is erg smal.
Word vaak met je paard bemoeit..
hun gaan nu ook eg slecht 10 stallen leeg dus.175euro per maand.
Stal nr 2:
Leuke en hele gezellig pensioenstal,sta pas met zn 8e
Pas geopend en kan heel goed met de staleigenaar overweg.berijd daar alle pony's op 2na paarden dan.Dus alle shets
stallen veel groter en mooier alles nieuw.Buitenbak super en heel goed gedraineert dus ook goed voor de winter.Binnebak ook wat klein maar goed te brijden.
Half uur fieten.uitrijmogelijkheden ook goed te doen.Weidegang zat..Pony krijgt stal met luik..word alles goed uitgelegt als je iets niet snapt met rijden.kan met iedereen over weg en niemand kijkt elkaar aan met lange nekken.
normaal 250euro per maand.Voor mij wil ze 175euro doen heb nog pony(shet staan)..En voor mij heeft ze dat daar over.
Wat zullen jullie doen?De afstanden houden me enkel erg tegen,en omdat op stal nr 2 nog heel erg leeg staat nog wat ongezellig maare veder als iedereen in het weekend er is altijd super lol.

.