In longeerbak knettergek maar in buitenbak een eitje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

In longeerbak knettergek maar in buitenbak een eitje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 20:38

Dit is dus sinds deze week. Wij zijn pas met Okkie naar deze stal verhuisd, en hij wordt hier wel erg vrolijk Knipoog Maar dat is het probleem nog niet.
Sinds deze week begint ie dus in de longeerbak gewoon, (is gewoon een bak in de vorm van een volte) helemaal lijp te springen, bokken. Aan de longeerlijn daarstraks kon ik 'm gewoon niet houden. Naja beetje rond laten rennen, maar zo kun je dus niks he. En ze bleef maar gestoord doen. Staart in de lucht, snurken, terwijl dat echt niks voor dat lieve rasechte Sinterklaaspaard is Tong uitsteken
Toen had ik 't dus ff helemaal gehad, ik haar eerst alleen in de buitenbak gegooid, en staat ze doodstil, niks meer aan de hand. Ik d'r stalgenoot-paard bijgegooid, beetje rustig rond rennen, maar niks aan de hand. Echt weer zoals normaal, mak als een lammetje.
Het kon met longeren niet aan tuig liggen neem ik aan. Want had de touwtjes nog niet vastgemaakt, hoofdstel is ze gewoon gewend, echt niks anders gewoon, niks bijzonders.. Snap d'r niks van Rolleyes

Madelief28

Re: In longeerbak knettergek maar in buitenbak een eitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:52

misschien had ze geen zin om ëcht"aan het werk te gaan? Dat heeft die van mij ook wel eens hoor Lachen
en tja neen nieuwe omgeving is natuurlijk voldoende reden om jolig te gaan doen Haha!

ponymeid1

Re: In longeerbak knettergek maar in buitenbak een eitje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 10:44

Ghehe maar vandaag ook, had ik dr meteen in de buitenbak gedaan, niks wild of fris of zo Rolleyes