Kosten thuis foto's maken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Kosten thuis foto's maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 15:32

Mijn paardje loopt al een poosje niet helemaal lekker. Na een dramatisch verlopen wedstrijd heb ik de knoop doorgehakt, ze gaat door de medische molen. Ik wil weten wat er is en of we kunnen behandelen en zo ja hoe. De fysio is al geweest, die zag dat ze last van d'r gehele bovenlijn had (van het puntje van d'r oren tot het puntje van d'r staart was ze gevoelig) maar wist ook niet waar het vandaan kwam. De DA komt morgen ochtend, de tandarts donderdag middag.

Ik wil haar ook rondom op de foto's hebben, maar omdat ze niet de trailer op gaat moet dat thuis gebeuren. Nu weet ik dat mijn DA dat thuis doet, maar ik heb geen idee van de kosten. Wie weet wat er ongeveer gerekend word voor het thuis foto's maken in de omgeving van Eemnes? En wie doen dat?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:51

Verbaast me dat ze dat thuis kunnen doen ivm. alle apparatuur...
Het kostenplaatje zal dan ook flink hoog worden.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 15:55

Ik heb via via begrepen dat het niet zo'n probleem is om dat thuis te doen, het risico op onscherpe foto's is alleen wat groter. De kosten schijnen ook nog mee te vallen. 80 euro voor 2 foto's riep iemand tegen mij.

Omdat ik dit echter allemaal via via heb gehoord wil ik graag weten of mensen hier ervaring mee hebben en met welke kosten zij geconfronteerd werden.

Pexluvah

Re: Kosten thuis foto's maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:59

80 euro lijkt me wel wat weinig..
Wij zijn eens met m'n pony naar een kliniek geweest om foto's, maar zelfs daar waren we meer kwijt
Maar misschien is het ook wel goedkoper hoor Lachen
Veel succes met dr en hoop voor je dat het niets ergs is Ach gut

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 16:04

Dank je wel. Ik hoop ook dat het mee valt. Maar op dit moment wil ik voornamelijk weten wat het is en wat ik er eventueel aan kan doen. Het afwachten tot je meer weet is moeilijk. Ik weet dat ze pijn heeft, maar ik kan er nu niets aan doen...

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:09

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:34

ik heb hier eens een paard op de foto laten zetten(rontgenologische keuring)en was voor 14 foto's 420 euro kwijt,maar dit is wel belgie...

MvdB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:56

Dierenkliniek Gooiland is laatst bij mij geweest. Voor 4 foto's betaalde ik volgens mij rond de 170 euro.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 09:27

Gooiland wil haar niet op de foto zetten. Pas als ze excat weten waar het vandaan komt.

Ja Margreet ; flink foute boel...

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:51

Hier nog een link voor je: http://www.mxr.nl/ geen idee waar ze zitten en ik hoorde dat ze alleen maar benen en hoeven doen maar wellicht doen ze nog veel meer. Sterkte!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 11:08

Dank jullie wel allemaal tot zo ver! Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik ben zo blij met al het medeleven en meedenken wat ik van bokkers krijg! Super bedankt!!!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:40

Mijn vorige paard hebben we ook thuis op de foto laten zetten.. Ging echt super! Het moest in een donkere ruimte en hij zette de foto's meteen op de computer die in zijn busje stond.. Zodra hij klaar was bekeek hij 1 voor 1 de foto's met ons en zei ons precies wat er allemaal aan de hand was.. Was een foto niet goed, dan ging hij gelijk weer opnieuw..

Ik weet niet hoeveel foto's het waren, maar alle 4 de benen gingen van top tot teen op de foto.. De kosten zou ik ook niet weten, maar ik kan het is aan mijn pa vragen.. Lachen

Voorderest heel veel sterkte!! Ach gut

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:56

Heb het net nog even gevraagd..
En het was ongeveer 475,- voor 4 benen van top tot teen..

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 12:27

Ja, maar haar rug moet waarsch ook op de foto en dat doet vrijwel niemand. Ik heb nu besloten om dan maar naar een kliniek af te reizen, dan maar met heel veel moeite de trailer in, maar het zal toch even moeten...

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:32

Ja daar was ik al bang voor, de meeste doen idd. alleen maar benen.
Voor een rug heb je denk ik een groter apparaat nodig, jammer dat het niet kan.
Ik hoop echt voor je dat de trailer rit mee valt én uiteraard dat er niets ernstigs uitkomt en dat het allemaal snel en goed te verhelpen is. Nogmaals heel veel sterkte!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 12:59

De afsprak zal niet op hele korte termijn kunnen. Waarschijnlijk word het (ivm regelen chauffeur en auto) de 29e pas. We gaan tot die tijd maar weer even oefenen en hopen dat ze er op wil.

Dank je wel....