heb intresse in deze

prijs 234 euro
of deze

prijs 186 euro.
ook zag ik bij piaffe een scheermachine staan voor 92.50 kan dat iets zijn?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

runningkawa schreef:Hij word ook op veel profecionele plaatsen, zoals honden trimsalons (uiteraard met andere messen) gebruikt.
runningkawa schreef:Ik zweer bij de Aesculap Favorita II
. Tot nu toe de enige opscheermachine die ik gebruikt heb, die het altijd blijft doen en overal doorheenkomt. En dan is die opscheermachine die ik gebruik al een heel oud beestje, dus moet je nagaan hoe de kwaliteit is. CCCCorine schreef:Zo noemen wij altijd het stukje manen op de plaats waar het kopstuk van het hoofdstel zit. Daar scheren we altijd een stukje weg, zodat het hoofdstel een mooi plekje heeft.
CCCCorine schreef:runningkawa schreef:Ik zweer bij de Aesculap Favorita II
Ik ook. Tot nu toe de enige opscheermachine die ik gebruikt heb, die het altijd blijft doen en overal doorheenkomt. En dan is die opscheermachine die ik gebruik al een heel oud beestje, dus moet je nagaan hoe de kwaliteit is.
Moser heb ik ook wel eens gebruikt, daar wil je echt geen sokjes mee opscheren (zelfs niet bij paarden met weinig en fijn haar aan de benen). Oren ging wel weer redelijk. Bij de voelsprietjes protesteerde hij ook al. Het derde oor wegscheren trok hij niet helemaal. Al met al niet echt een aanrader als je het mij vraagt. Aesculap Favorita in bejaarde staat en 1000-en keren gebruikt, doet dit echter moeiteloos.