Endurance Austerlitz.... foto's ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Endurance Austerlitz.... foto's ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 12:10

Hoi , mijn stalgenoot heeft zondag voor het eerst een Endurance rit gereden , eerste klasse uitgereden , helemaal trots , en hij wil er voortaan zoveel mogelijk proberen mee te doen.

Heeft er iemand toevallig foto's gemaakt waar hij ook op staat ?

Dat zou hij helemaal geweldig vinden !! Ja

Hij rijdt op z'n Friese merrie (Nienke) , met een zwarte Western Barefoot en gewoon zwart Engels hoofdstel. Zwart fluweel Casco cappie.

Reed samen met iemand die hij daar ter plekke heeft leren kennen , vrouw op een Arabiertje vertelde hij , dat koppel schijnt al heel vaak te hebben meegedaan , ook ritten uitgereden , maar steeds afgekeurd op een te hoge hartslag... Ach gut

Ze reed nu met hem samen en kwam voor het eerst goedgekeurd binnen , was helemaal dolblij , vertelde hij.

Hij viel ook op bij de voorkeuring neem ik aan , stuikelde over een steentje en zag zo een Fries over hem heen stampen Tong uitsteken

Iemand hem gezien en wellicht op de foto gezet ? Party!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 13:24

Wat was zn startnummer, das handiger zoeken.

pmarena

Re: Endurance Austerlitz.... foto's ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 20:15

Pfffrrrt...geen idee ! Goede kans dat 'ie het zelf niet eens weet Schijnheilig

Of staat dat nog ergens op , op de startlijst ofzo ?

Niels de Ligt heet 'ie.

Hij zag op een gegeven moment ook ineens ergens in de bosjes een halve zool met een gigantische toeter (zo zei 'ie dat Tong uitsteken ) in de bosjes rondspoken , bedacht zich ineens dat dat een camera was Haha!

Hij die man nog aangesproken dat hij die foto best wilde hebben , man : nee dat kan echt niet hoor Bloos!

Maar na z'n verhaal dat het z'n eerste rit was en hij het supermooi zou vinden ,
mocht hij wel even mailen of bellen , moest even de site van de DER in de gaten houden *LOL*

Ik vroeg trouwens nog aan hem of hij ook een Fjord + ruiter in het oranje had gezien.
Ja , die kwam nog Zoefffff ! voorbij zei hij , "mag ik even passeren ?" *meeeep*