We hebben met onze rijvereniging bedacht dat we eens een andere instructie voor 1 x willen laten komen. Nou weet ik echter weinig mensen die dit willen doen en die ook niet al teveel kosten (dus geen Loes Corsel oid)
Dus wie weer er iemand die goed genoeg is??
We hadden al gedacht aan Marjan van Dijk, Arie de best (??), Trea Dolsma, Ina Beuving.
Wie heeft er met deze mensen ervaring?? En weet een telefoonnummer???
En wie weet er dus nog meer??
verana
Geplaatst: 12-04-05 10:04
Katja van der lubben (is mijn instructice) Marieke butter (instructice van een vriendin van mij)
Oftopic leuk daat je naar emmen verhuisd dan moeten we wel even meten hoor
Gerry van Oosanen? Zij is Ostiopaat voor mensen en paarden. Ze kan je feilloos wijzen op essetiele houdingfouten bij mens en paard en je helpen het te verbeteren.
Tittel
Geplaatst: 12-04-05 11:04
Vanda Oosterhuis (Centered Riding/Tteam & Ttouch)
Florien de Graaf (ISPH instructrice)
Heb bij beide les (gehad) en ben er heel goed over te spreken. Kan ze beide heel erg aanbevelen. Ook het Centered Riding is een fijne aanvulling voor het rijden. Wil je meer richting de klassieke dressuur, dan kun je voor Florien kiezen.
Is dit een les voor jullie alleen of zijn er ook toeschouwers welkom? Ik vind het namelijk altijd erg leerzaam om naar andere mensen te kijken.
YvonneS
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-05 12:54
In principe is het gewoon een les voor de leden, maar het wordt gewoon in een manege houden en daar kan natuurlijk iedereen komen kijken die maar wil.
Heeft iemand ervaring met Jaqueline Wind???
Tittel
Geplaatst: 12-04-05 13:48
Ken Jaquiline Wind niet persoonlijk, maar een vriendin van mij heeft daar gereden en had daar een paard staan. Ze was er altijd erg enthousiast over.
Als het interessant is kom ik altijd graag kijken. Vanda en Florien kun je ook gewoon voor een les boeken. Je zou ze dan even moeten mailen of schrijven.
Rhys
Geplaatst: 12-04-05 13:52
Annet Eggens-Bartels? (hoewel die nu met een rugblessure zit geloof ik....) Truusje Smeding? (heb ik zelf wel eens een clinic bij gereden, prijs viel toen wel mee geloof ik)
En ik zou Vanda Oosterhuis ook erg interessant vinden, maar dat is persoonlijk denk ik.
Tree Dolsma heeft een stal op Lheebroek en staat gewoon in het telefoonboek.
O ja, jan willem vooren had ook iemand het over. Wat doet hij precies?? en waar komt ie vandaan??
Ik denk niet dat onze bokt tyrza voor 2 uurtjes naar het noorden komt....
Emilia
Geplaatst: 12-04-05 14:56
JW Vooren woont in Gieterveen (vlakbij Gieten). Heb zelf een tijdje bij hem gelest. beviel me erg goed, alleen werd het een beetje moeilijk om nog een geschikt tijdstip te vinden. Als je het nummer wilt, moet je maar ff pb-en