problemen met mijn zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

problemen met mijn zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 20:17

hoi een tijdje terug heb ik een nieuw zadel gekregen

viewtopic.php?f=15&t=382001&hilit=

lees hierboven voor info,

maar nu als ik een poosje erop rijdt zit er van voor weer heel weinig ruimet tussen de schoft en het zadel, hooguit 2/3 vingers...
ook kan je er dan niet meer onderdoor kijken en de zweep er moeizaam onder door trekken.. dat is in mijn ogen niet goed en in die van jullie? dit wordt dan al de 3e keer dat ik terug ga met een zadel...
vinden jullie dit niet stom?
heb er veel geld voor betaalt en wil wel ene goed zadel ervoor hebben, terwijl ik zoveel goede dingen over thorowgood hoor. vind ik het nu niet zo leuk meer!! tips reacties aub? mijn moeder gaat de dealer morgen bellen om weer langs te komen.. ik durf niet meer Bloos

xxx
Laatst bijgewerkt door Karin op 11-04-05 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel iets duidelijker gemaakt

GeneralFlynn

Re: dit hoort toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:23

ik durf niet meer?? wel doen!! je gaat toch niet gewoon zonder mopperen een ander zadel kopen terwijl je veel geld in deze hebt gestoken?? ik zou desnoods elke dag bij hun op de stoep staan,om te klagen,net zolang tot het goed komt..

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 20:37

thanx!!! ik ben ook snel te lief..weetje wel dat ik denk ik wil hun er niet steeds tot last mee zijn, maar ik heb er dan wel mezelf en mn pony mee! maar het zadel hoort toch niet te liggen zoals ik omschrijf?? en als hij opgevult moet worden dan moet dat toch ook gewoon op hun kosten of niet?

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 20:38

maar langskomen dat zal ie zeker! vind het gewoon niet leuk meer.. zou haast denken dat het aan mn pony ligt..

Shasadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:56

Zou er zeker ook weer achteraan gaan. Uiteindelijk heb je al eens eentje met productiefout gehad. Dat kan best nog eens...en een zadel hoort goed te passen, daarvoor laat je hem juist aanmeten op je paard....dus doen hoor. Succes

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:16

dit hoort zeker niet. Zo hoort een zadel niet te liggen. De winkelier zou dit zeker na je eerdere ervaring netjes moeten oplossen dwz zadel goed pas maken. Laat er bij twijffel eens een andere zadelmaker naar kijken! Je rug van je paard is veel te belangrijk!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:19

Ja anders zit je met een niet lekker passend zadel die je waarschijnlijk niet zo vaak zult gaan gebruiken en dan weer een nieuwe koopt, of met minder plezier gebruikt enzo.
terug gaan dus, zoals de andere al zeggen!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:01

Toch heb ik deze verhalen vaker gehoord bij Thorowgood zadels. Ik zou er toch nog maar eens naar laten kijken.

Bonny4life

Re: problemen met mijn zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 17:14

ja ik vind het wel erg vervelend worden.. hij komt zaterdag, dus na zaterdag weet ik meer,zal hem eerlijk zeggen als het nog een keer voorkomt ik liever geen thorowgood meer heb,maar laat hem eerst maar even komen kijken want zo rijdt je ook niet lekker op je zadel.

Bonny4life

Re: problemen met mijn zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 17:16

weet iemand zadels in dezelfde prijsklasse voor het geval ik aan een ander merk zadel ga..