Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tinkerloos schreef:www.tinkerhoeve.nl heeft tinkers te koop,en hengsten voor de dekdienst. wil je een tinker van het ics of het nst? (ics=irish cob society en nst=nederlands stamboek voor tinkers)
Tinkerloos schreef:dan moet je die eerste hebben, www.tinkerhoeve.nl die hebben 3 of 4 hengsten en een paar merries waar ze zelf ook mee fokken. ik laat mijn merrie volgende maand daar dekken door pablo,hele mooie man!! nou maar hopen dat ze hem ook leuk vind,en andersom..
Tinkerloos schreef:tnx eigenlijk vond ik glenn mooier op de foto's,maar die is ruim over de 1.65 cm en mijn merrie is 1.55,en dat verschil vond ik te groot. ik ben daar ook wezen kijken,en het zijn hele aardige mensen. ze hebben een hele mooie binnenbak, en stallen om van te kwijlen!! ga anders een keertje met je zus daar heen,gewoon om te kijken.. het ligt in zenderen,nabij hengelo dacht ik..
irish_lady schreef:Er zijn een aantal stallen waar je zeker niet heen moet gaan! Wil je meer info pb dan eventjes.
brenda21 schreef:We hebben misschien een tinker op het oog van Stal van de Gorterstraat. Heeft iemand ervaringen met deze stalling?
brenda21 schreef:Bedankt voor je reactie, voor ons alweer een reden om niet daar te gaan kijken. Ik hoop dat we nog meer reacties krijgen op deze stalling.
Tinkerloos schreef:brenda21 schreef:Bedankt voor je reactie, voor ons alweer een reden om niet daar te gaan kijken. Ik hoop dat we nog meer reacties krijgen op deze stalling.
zoals ik al eerder zei,misschien was dit een ongelukkige miskoop,en zijn de rest van de paarden daar wel in orde,...maar mijn vriendin wil daar noooooit meer wat kopen.ik ben ook benieuwd naar andere reacties op deze stal. succes verder met zoeken.