bijten en trappen in de box...?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

More

bijten en trappen in de box...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 19:30

hee

mijn paard is de laatste tijd (het laatste jaar ong) erg vervelend op stal,
ik mag haar niet poetsen. Ik doe het natuurlijk wel het zal wel maoeten maar ze vind dit niet fijn. Ik mag niet op haar buik poetsen ze gaat dan trappen of bijten. Ik doe al extra voorzichtig maar ze begint nu wat te verharen en dit is best lastig. Ze heeft wel 2 veulens gehad dus daar kan het ook door komen maar ze is nu niet drachtig. Weet iemand hoe ik dit kan verminderen en moet ik haar nu wel of niet straffen als ze me bijt of trapt??

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:32

op der donder geven denk ik. Als je zeker weet dat er echt niets mis is met haar. Ik heb het ook, alleen s'nachts. Dan laat ik Rosa maar gewoon met rust omdat ze dan moe is ofzo

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:47

Als je zeker weet dat het niks lichamelijks is, gewoon afstraffen en niet laten merken dat je bang bent..

More

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 19:52

oja kunnen ze niet kietelig zijn? zegmaar dat ze er niet tegen kan? Ze heeft het vooral tussen de kont en buik zegmaar die splitsing van haar dan gaat ze trappen ik denk dat ze het niet prettig vind maar vind het ook sneu om haar te straffen.... eignelijk ik weet het niet..