veulen en andere pony ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJurdyWonanx

veulen en andere pony ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 17:39

hoi,

ik ben gisteren naar een shetlander hengstje gaan kijken, aangezien onze shetlander anders nog ong een jaartje alleen moet staan dat vond ik echt Te zielig. ben ik eergisteren op zoek toch gegaan, tot iemand ons gisteren belde, ze had een shethengst veulentje van bijna een jaar te koop, want hij stond tussen de hoogdrachtige merrie's die hem trapte, dat was echt zieilg, toen hebben ze hem een nachtje op de trailer laten staan met hooi, stro eten en drinken enz, nou dat vonden ze echt zielig, hebben z eons gebeld en zijn we gaan kijken, nou meteen gekocht, echt lief

maar hij staat nu op de wei samen met mijn 3 jarige shethengst. ik kom zowieso iedere dag om hooi ( of stro Tong uitsteken ) te geven, water te verschonen en mest op te ruimen

maar zou ik nu al 1 a 2 x per week met het veulen ook eens wandelen en de andere keer wat poetsen enz. en de andere 5 dagen natuurlijk niks doen. ja spelen, daar is hij veulen voor Tong uitsteken

en ik heb nog een vraagje, welke wormenkuur is goed voor veulens. en mag een jaarling al Equiworm P hebben ?

groetjes