Kleine pony in grote trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LiJa

Kleine pony in grote trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 21:04

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje,wij hebben een welshje c van een jaar gekocht.
Maar ik heb een 1.5 paard trailer.
En ik dacht zo n kleintje in zo n grote trailer voor 2 uur lang lijkt me niet fijn.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit moet oplossen of kan ik iets doen om de trailer te verkleinen.

Alvast bedankt

Danielle

FunkyMirko

Re: Kleine pony in grote trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:07

ik denk niet echt dat dit een probleem is toch?
Laat hem gewoon zo staan, lekker ruim in zen eentje.
Of je kan mss iemand zen shet gebruiken om mee te smokkelen Knipoog

Seventje

Re: Kleine pony in grote trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:18

Het is een beetje een maf gezicht een klein paardje in een grote trailer. Maar juist door de ruimte vinden ze het niet zo eng. Zou wel héél voorzichtig rijden. Door de ruimte heeft ie geen steun aan een schot dus moet ie zelf uitzoeken hoe hij zijn benen moet zetten als je door de bochten gaat of remt. Dat is best lastig voor zo'n dier.
Toen Sandor nog een veulentje was werd ie ook vervoerd in een hele grote trailer ziet er een beetje maf uit. 2 halsters aan en aan 2 touwen vast zetten. Als we nu weggaan met de paarden in een trailer lenen we een ijslander trailer om ze in te vervoeren die is niet zo groot en dan staat ie niet zo verloren in zijn uppie.
Maar inprincipe is het geen probleem lijkt mij om een klein paard in een grote trailer te vervoeren.