Het word eens tijd voor leren laarzen (voeten uitgegroeid.. wedstrijden komen eraan.....)
dus welke hebben jullie, wat zijn jullie ervaringen.. en de prijs
en welke echt verschrikkelijk waren of juist goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en welke echt verschrikkelijk waren of juist goed
is gestort) ook leren rijlaarzen kopen. Ik neem van die goedkoope van €180,- Diana_Mabel schreef:Ik heb van de week de Petrie elite gekocht ben er apetrots op maar heb alleen ervaring met hele zere voeten die voelen alsof ze op 10 plaatsen gekneusd zijn:) ik ben ze dus aan het inlopen hahaha
.... k wordt al bang
Als k nog maar op mn paard kan komen (wat ik betwijfel
)
Shasadee schreef:Ben net begonnen aan mijn 3e paar Petrie Elite...en blijf het een super laars vinden. Alleen dat inlopen au au au...
) 
Lucky me, want ik paste ze nog ook!!
Ik heb ze nu dik een jaar en nu pas beginnen ze een beetje lekker te zitten. Ik moet wel toegeven dat ik heel wat minder rijd de laatste tijd, vandaar dat het zo lang duurt. (Hooguit 1x per week)
Seventje schreef:Ik heb cavallo rijlaarzen.
Vind het fijne laarzen. Ze zijn vrij snel soepel. Heb ze nu een jaar en ze zitten heerlijk en ze zijn ook nog steeds mooi.
Ja de eerste maand zaten ze vreselijk maar dat is nu over.
Hahaha leek wel zo'n houten klaas in het begin kreeg ook onwijze kramp in mijn kuit bij het uittrekken. Maar wie mooi wil zijn moet pijnlijden!!![]()
In lopen van rijlaarzen is geen pretje hahahaha en het passen in de winkel van de laarzen al helemaal niet. Oef, ik heb blauwe kuiten gehad.
Seventje schreef:ja hoor dat mag. 219 euro heb ik er voor betaald maar ze waren in de aanbieding van 289 euro. Ik heb een standaard maat maar omdat ze te hoog waren (ben zelf vrij kort) zit er een hakje in de schoenen bij de hiel. Ik heb de rechter laars iets laten oprekken gelijk bij aankoop en dat was de eerste keer gratis. Nu zitten ze helemaal perfect
Maatwerk is een aanrader voor mensen met dunne, lange benen naar mijn idee.
Ik ben zelf een cavallo fan, Petrie zit me niet lekker en ik vind het voetbed van Cavallo fijner.beautylover schreef:neem geen rectiligne!
die beginnen na een tijd te schilferen
Ik heb Rectilignes, zijn nu denk ik bijna 1,5 jaar oud en zien er nog uit als nieuw! Het leer is heel soepel en er zitten ritsen in voor het makkelijk aan en uit doen. Ik ben er iig erg tevreden over! Nog ff een foto:
_Roosje_ schreef:Diana_Mabel schreef:Ik heb van de week de Petrie elite gekocht ben er apetrots op maar heb alleen ervaring met hele zere voeten die voelen alsof ze op 10 plaatsen gekneusd zijn:) ik ben ze dus aan het inlopen hahaha
haha, veel succes ermee.... k wordt al bang
![]()
Als k nog maar op mn paard kan komen (wat ik betwijfel
![]()
)
mag ik vragen hoe duur ze waren?
peeky schreef:Ik heb ook de Petrie Elites, super laarzen! Heb alleen pijn aan mijn knieholte gehad aan het begin omdat ze nog wat moesten gaan inzakken, voor de rest zaten ze vanaf dag een prima
De ene zegt dat ik trappen moet lopen en fietsen terwijl de verkoopster juist zegt dat ik juist geen trappen moet lopen... hellp. wat werkt het beste? 
Stacey schreef:Trappen lopen werkt volgens mij het beste hoor. Waarom zou je het volgens de verkoopster niet goed zijn dan?? En ik ging er de laatste tijd ook erg veel mee fietsen naar de paarden. Daar zijn ze heel erg van ingezakt en soepeler geworden!! Dus dat kan ik je ook wel aanraden. Maar dat trappenlopen zelf is ook erg vermoeiend en niet lang vol te houden. Bovendien zullen huisgenoten daar niet zo blij mee zijn...