Gaan jullie vriendjes (of echtgenoten??) weleens mee naar je paard? Ik heb mijn paard nu een jaar en mijn vriend is 2x meegeweest om naar haar te kijken. Allebei de keren waren toen ik haar net had.
Net waren we samen ergens geweest en rijden we praktisch langs stal. Ik zeg zullen we deze afrit nemen dan kan je Annelie nog even zien. Ik dacht mooie gelegenheid. Ik was al bij mijn paard geweest vandaag dus het zou echt puur even gaan om gedag te zeggen. Nou of ik iets heel vreemds vroeg. Daar had meneer dus echt geen zin in...
. Hij zegt dat ie niets met paarden heeft, en dat het hem dus geen bal interesseert zal maar zeggen. Ik vind dit raar. Ik vraag niet aan hem om elke week of maand ofzo mee te gaan. Maar gewoon heel af en toe een keer. (1x in het half jaar ofzo) Ik vind dat hij dit gewoon voor mij moet doen omdat het mijn hobby is waar hij best wat interesse voor mag tonen.
Hoe gaat dit bij jullie vriendjes? Mag hopen voor jullie dat het wat soepeler gaat dan bij ons
.
, is 1x meegeweest en is toen steeds op 3 meter afstand gebleven. Vond het wel heel lief dat hij uberhaupt mee was geweest terwijl hij het zo vreselijk eng vond

hij geeft niks om paarden zegt ie.
Hij vind het wel leuk geloof ik
totdat IK dus zijn prakkie maak!?