Vliegen in pak met Kuil?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Vliegen in pak met Kuil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 11:07

Vanochtend ging ik mijn paard voeren, die altijd kuil krijgt uit van die kleinere handzaame Schijnheilig pakken.
Nooit geen vreemde dingen en goede kwaliteit kuil, maar vanochtend zaten er van die3 dikke strontvliegen op (in?) het pak, nog niet echt vliegen tijd dacht ik >;) , tenminste bij ons niet.
Trekt kuil vliegen (gebruik het pas sinds afgelopen winter) aan of kan het zijn dat die vliegen UIT het pak tussen het kuil hebben gezeten, wat me nogal vreemd lijkt Verward , (overlevingskans via made?).

Beetje rare vraag misschien, maar viel me gewoon op en had het nooit eerder gezien ook niet bij andere, misschien gewoon toeval dat die dikkerts Wow! daar zaten?

Anoniem

Re: Vliegen in pak met Kuil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:05

Haha *LOL* Ik ben dat soort dingen nog niet tegen gekomen bij de pakken kuil Haha! zou ook eigenlijk niet weten of kuil vliegen aantrekt?
Ben wel eens een geplette (en opgedroogde Clown ) kikker tegen gekomen tussen het kuil.. IEKS.

cissie

Re: Vliegen in pak met Kuil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 12:32

[***] schreef:
Haha *LOL* Ik ben dat soort dingen nog niet tegen gekomen bij de pakken kuil Haha! zou ook eigenlijk niet weten of kuil vliegen aantrekt?
Ben wel eens een geplette (en opgedroogde Clown ) kikker tegen gekomen tussen het kuil.. IEKS.

Nee da's lekker Vork

Naja kijk of die fatso's blijven of dat het toeval was, heb er idd nooit eerder van gehoord.