Groetjes Roos
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dondahsteen schreef:Ik wil over een tijdje ook leren laarzen maar is het ook goed als je ze in keer in de week invet? Ik heb nl. niet echt tijd om ze elke dag in te vetten.
Groetjes,
masja schreef:dondahsteen schreef:Ik wil over een tijdje ook leren laarzen maar is het ook goed als je ze in keer in de week invet? Ik heb nl. niet echt tijd om ze elke dag in te vetten.
Groetjes,
Ja joh, het is niet nodig om het elke dag te doen. Maar omdat het nu weer zo lekker nat is en ik er elke dag mee rij worden ze elke dag weer vreselijk smerig. Zand zit werkelijk overal na het rijden. Dan maak ik ze liever goed schoon.
In de zomer met het zweten van je paard zal je merken dat je witte plekken op je laarzen krijgen. Als je ze elke dag even schoonmaakt krijg je dit minder.
Overigens kan je ook laarzen met een coating kopen. Die zijn makkelijker in onderhoud. Dat wist ik alleen niet toen ik laarzen kocht...
masja schreef:dondahsteen schreef:Ik wil over een tijdje ook leren laarzen maar is het ook goed als je ze in keer in de week invet? Ik heb nl. niet echt tijd om ze elke dag in te vetten.
Groetjes,
Ja joh, het is niet nodig om het elke dag te doen. Maar omdat het nu weer zo lekker nat is en ik er elke dag mee rij worden ze elke dag weer vreselijk smerig. Zand zit werkelijk overal na het rijden. Dan maak ik ze liever goed schoon.
In de zomer met het zweten van je paard zal je merken dat je witte plekken op je laarzen krijgen. Als je ze elke dag even schoonmaakt krijg je dit minder.
Overigens kan je ook laarzen met een coating kopen. Die zijn makkelijker in onderhoud. Dat wist ik alleen niet toen ik laarzen kocht...
Citaat:Laarzen met coating niet doen!!! Die zijn na twee jaar af en dan heb ik ze allen nog maar op wedstrijden gedragen. Door de coating kunnen ze scheurtjes niet repareren en zien ze ze als af.. Verder zijn de laarzen vaak gecoat op de schacht en niet op de schoen, zodat je kleurverschil krijgt.
Ik doe het in ieder geval niet meer...
patos schreef:Citaat:Laarzen met coating niet doen!!! Die zijn na twee jaar af en dan heb ik ze allen nog maar op wedstrijden gedragen. Door de coating kunnen ze scheurtjes niet repareren en zien ze ze als af.. Verder zijn de laarzen vaak gecoat op de schacht en niet op de schoen, zodat je kleurverschil krijgt.
Ik doe het in ieder geval niet meer...
Valt bij een beetje kwaliteit laarzen reuze mee, mij Petrie pefect laarzen hebben ook een coating en daar ben ik echt blij mee. Ik heb ze vier jaar en gebruik ze bijna dagelijks, ik loop er mee in de stallen en door een blubberig weiland. Ik poets ze 2x in de maand en ze zien er nog als nieuw uit.