Paard op proef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Mag jouw pony op proef als je hem verkoopt?

Ja! neem maar mee....
2 (100%)

Totaal aantal stemmen: 2


Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 22:19

Een paard op proef ok.. maar wat haalt dat nou uit? Alle veranderingen die dan voor het paard plaatsvinden zorgen er in de meeste gevallen toch voor dat ie zich anders gedraagt en de proef periode is vaak niet lang genoeg om een paard te laten wennen.

Mijn instruktrice heeft haar ruin te koop en als ik besluit het te proberen wil ze per se dat ik hem eerst op proef neem... nou ja ik bedoel mij best hoor ik ga ook echt een paard dat niet van mezelf is wel afbeulen en alles wat wel van mij is dus niet afbeulen, zou een beetje vreemd zijn, niet?!
Wat ik ook heb is dat als de eigenaren staan te kijken hoe ik eigelijk rijd, dat ik zenuwachtig word, niet heel erg maar toch genoeg om niet goed op het paard meer te letten... of niet meer zo te rijden als ik normaal rijd.
Als ik een paard wil uitproberen dan liever zonder publiek zodat ik me helemaal kan concentreren.

Dus aan de ene kant wel op proef en aan de andere kant ook weer niet.
Mn eigen skatjes zou ik niet op proef gaan doen... laat staan dat ik ze verkoop maar goed...
Met ons veulen hebben we mazzel gehad, die is naar hele aardige mensen gegaan waar we nog altijd contact mee hebben, we zijn ook al eens bij ze wezen kijken en dat soort dingen. Van te voren hadden ze foto's mee genomen van waar ze zou komen te staan...
Maar meestal merk je ook wel wat voor mensen je voor hebt lijkt me...