Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
}
en een schaar.
handig al die mensen die zeggen ik was het niet
troyuwens met dat strijkpapier lukt dit goed. Want een keje heeft toch vierkantjes waarbij het aan elkaar genaaide deel toch iets dunner is.
ik dacht al 5 reacties en ik heb maar 1 x zo'n dekje gezien lol
Serendipity1 schreef:
Fredt schreef:Ik was het in ieder geval niet ..
Maar je zou een strijkplaatje of een anders stofje met Jip en Janneke print op het dekje kunnen strijken / naaien.
Bij de Hema kan je van dat witte strijkpapier kopen, daar kan je dan een plaatje op uitprinten, en deze dan ergens opstrijken.
Misschien dat je er iets aan hebt!
ik moet en zal naar de hema gaanfindi schreef::D ik moet en zal naar de hema gaan
alleen niet veel tijd misschien eens na school ofzo
Anouar15 schreef:Fredt schreef:Ik was het in ieder geval niet ..
Maar je zou een strijkplaatje of een anders stofje met Jip en Janneke print op het dekje kunnen strijken / naaien.
Bij de Hema kan je van dat witte strijkpapier kopen, daar kan je dan een plaatje op uitprinten, en deze dan ergens opstrijken.
Misschien dat je er iets aan hebt!
Even off-topic, maar ik had dat ook eens gelezen en ik dus naar de Hema, maar kon het helemaal niet vinden. Heb jij het echt bij de hema gezien? En hebben ze het altijd of was het een aanbieding? En als je het gezien hebt, maar ligt het dan ongeveer, bij welke spullen (de indeling is meestal wel ongeveer hetzelfde)
findi schreef:Ik versta die uitleg van die zoomband niet helemaal(ken ik ook niet want met broeks het ik gelukkig? nog niet gewerkt)
wat moet je er juist meedoen, ik kan het niet afleiden uit je tekst zodat het voor mij logisch klinkt.