USG Beschermer 3-in-1 (paardendrogist)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kirstin

USG Beschermer 3-in-1 (paardendrogist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 20:33

Iemand bekend met deze beschermer? Ik vond hem op de site van de paardendrogist en het leek mij wel wat, echter zou ik graag willen weten wat de ervaring hiermee is. Het valt mij namelijk op dat alleen de indra 3 in 1 beschermer echt een 'versteviging' aan de binnenkant heeft, terwijl de beschermers van vele andere merken alleen uit neopreen bestaan.

Foto ervan Knipoog
Afbeelding

omschrijving:
Deze 3-in-1 beenbeschermers bieden optimale bescherming van de kogel en een perfecte ondersteuning. Verkrijgbaar voor zowel de voor- als de achterbenen. Voorzien van een zeer sterke klittenbandsluiting. De USG 3-in-1 beenbeschermer is erg licht van gewixht, heeft een zeer goede pasvorm en sluit erg mooi aan. Zéér goede prijs-kwaliteit verhouding. Kleur: zwart.

Tessebes

Re: USG Beschermer 3-in-1 (paardendrogist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:43

USG heeft hiervoor Kieffer en Equipar geheten, misschien heb je daar wat aan? Ze zien er wel mooi uit iig!

kirstin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 20:54

Dat zegt idd wat meer, bedankt!

De prijzen zijn ook nog eens goed te doen 39,50 en ook nog eens maat XL aanwezig!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 23:49

Iemand die ik ken kreeg schuurplekken in de koot van het paard. Dat kwam door de omgestikte rand helemaal onderaan.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 12:03

je betaalt voor die van Action 80 euro.... dus ik twijfel of de kwaliteit hier van heel erg goed is... maar tis wel goed dat ik weet dat je zo ook goedkoper hebt als die krengen van Action, ik wil ze nl nog wel hebben! je hebt ze ook van Br, die zijn 5 euro ofzo duurder, maar ik ben gek op BR dus ik denk dat ik nog even doorspaar voor de BR's!!