heeft mijn pony last van haar rug?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wisja

heeft mijn pony last van haar rug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 19:57

woensdag stond mijn pony in de wei met wat andere ponies en toen ginen ze rennen door een klein hek maar dat paste niej en toen gaf een pony mijn pony een trap en mijn pony is bna g voor die pony die um trapte en toen schork mijn pony en sprong opzij en viel over een hek heen heel hard op der rug en toen ging ik er vanmiddag weer een xtje opzitten zonder zadel[om te kijken of ze er nog last van had] en toen ging ze met der hoofd lopen gooien en heel raar lopen dus ik ben bang dat haar rug gekneusd is ofzo.. wat kan er dan gebeuren?? ik de veearts moet zowiezo wel komen
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-04-05 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

Shikoba

Re: [zeer dringend] wat kan er zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:07

Leestekens en ABN zou zeer gewaardeerd worden denk ik Knipoog .

Zo te lezen heeft ze zeker last van haar rug, maar wij kunnen vanaf ons schermpje nooit zien wat er aan de hand is met jouw paardje.

Anoniem

Re: heeft mijn pony last van haar rug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:17

zou je niet even een veearts laten kijken?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:31

raadpleeg eerst een dierenarts Knipoog
en laat hem je pony onderzoeken!
en verder doe wat aan je schrijftaal,bokt is geen msn om het zo maar te zeggen Knipoog Clown

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 10:52

oke.. sorry ik let der eigenlijk niet zoveel op hoe ik typ.. Bloos maar de veearts komt waarschijnlijk vandaag..

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 18:10

de veearst is dus niet geweest maar er is iemand geweest[ik weet niet hoe het heet:P] maar die heeft dus een soort 'gave' en die heeft gemasseerd en nog wat dingetjes maar het blijkt dus dat ze heel erg spierpijn heeft gehad en als ik aan die spieren zit ze weer terug gaat denken aan dat ze over dat hek was gevallen en daarom ze zo raar doet maar ik heb nu een zalf en moet daar mee masseren en over ong een week is het over Haha!