Bandages, transsportbeschermers en vervoeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Bandages, transsportbeschermers en vervoeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 18:42

Bij mijn vriendin op stal. Heb ik ook heel lang gestaan. Houden ze aanstaande zondag een onderlinge wedstrijd. En ze zouden het leuk vinden als ik ook kom.
Lijkt me ontzettend gaaf. Omdat ik absoluut niet weet hoe mijn paard op vreemd terrein reageert ( ik had hem toen nog niet toen ik daar stond. Had toen een fjord.).
En ik wil in de winter gaan starten (officieel). Weet ik wat me te wachten staat.

Maar nu mijn probleem. Je hoeft niet in werdstrijdteneu en nu had ik het idee dat ik in het babyblauw wil gaan. Dus babyblauwe kleding, bandages en dekje.

Maar nu mijn probleem. Ik zie het niet zitten om daar nog op te moeten zadelen en bandageren enzo.

Maar alleen bandages in de trailer is dat wel zo veilig? (hoeven geen onderlappen onder) En bandages onder transportbeschermers kan denk ik ook niet.

Wat kan ik nu het beste doen?
Maar gewoon bandages al om in de trailer zonder onderleg lappen?

TeamSpirit

Re: Bandages, transsportbeschermers en vervoeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:57

mijn transportbeschermers gaan gwn over mijn bandages heen hoor!
gaat makkelijk Haha!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:03

Bij ons doen ze dat ook gewoon!

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 19:11

OO bedankt. Haha!

Ik dacht dat het misschien te dik zou worden om dan nog de transsportbeschermers ewrover heen te doen. Is zeker wel warm?

Is toch wel een uur rijden naar mijn vorige stal.

Mijn verhaal was geloof ik wel wat warrig.

Heb er zo'n zin in. Haha!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:40

Voor een klein stukje doe ik ook wel eens gewoon de werkbandages en dan nog extra springschoenen.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 20:13

Remember schreef:
Voor een klein stukje doe ik ook wel eens gewoon de werkbandages en dan nog extra springschoenen.

Dat is ook een idee. Het is alleen een uur rijden.

Doe je dan achter en voor springschoenen?

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:15

felicity schreef:
OO bedankt. Haha!

Ik dacht dat het misschien te dik zou worden om dan nog de transsportbeschermers ewrover heen te doen. Is zeker wel warm?

Is toch wel een uur rijden naar mijn vorige stal.

Mijn verhaal was geloof ik wel wat warrig.

Heb er zo'n zin in. Haha!

t valt wel mee hoor met je warrige verhaal Tong uitsteken
ik snap wat je bedoeld maar ik denk dat 1 uur in de trailer met bandages én transport beschermers idd toch wel erg warm word... ik zou dan tog daar pas bandageren en in de trailer alleen transport beschermers om doen... Knipoog

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:15

Remember schreef:

Pling daar had ik nog nie aan gedacht... dat is ook een goed iee Tong uitsteken

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:49

felicity schreef:
Remember schreef:

Dat is ook een idee. Het is alleen een uur rijden.

Doe je dan achter en voor springschoenen?

Allebei. Maar waar je dan weer wel op moet letten is dat je bandages achter waarschijnlijk niet meer schoon zijn door het mesten op de trailer. Als je gewoon ergens gaat oefenen en je hebt bijv. donkere bandages is dat niet erg, maar om met smerige witte bandages op wedstrijd te komen is niet echt lekker Bloos . Dus dan doe ik de witte bandages om, springschoen voor en dan nog een transportbandage om het achterbeen. Dan is het op het terrein de vieze transportbandage erafhalen, springschoen eraf en klaar, mét schone bandages achter Pling

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 11:55

Citaat:
Allebei. Maar waar je dan weer wel op moet letten is dat je bandages achter waarschijnlijk niet meer schoon zijn door het mesten op de trailer. Als je gewoon ergens gaat oefenen en je hebt bijv. donkere bandages is dat niet erg, maar om met smerige witte bandages op wedstrijd te komen is niet echt lekker Bloos . Dus dan doe ik de witte bandages om, springschoen voor en dan nog een transportbandage om het achterbeen. Dan is het op het terrein de vieze transportbandage erafhalen, springschoen eraf en klaar, mét schone bandages achter Pling

Oo Dat is inderdaad wat minder als je witte bandages hebt. Ik was van plan om in het baby blauw te gaan.

Is onderling en alles mag. Maar moet wel veilig zijn. Is alleen de pensioenstal en ik van buiten af.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:31

Je wilt niet weten hoe Memuska de trailer in gaat Clown Onderlappen, bandages, springschoenen voor en transportbeschermers. En nee, dat doe ik niet zomaar: ik heb al vaker gescheurde bandages gehad - en dan zwijg ik over de transportbeschermers - omdat mevrouw ging ezelen. Het kan dus best!