Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Remember schreef:Voor een klein stukje doe ik ook wel eens gewoon de werkbandages en dan nog extra springschoenen.
felicity schreef:OO bedankt.![]()
Ik dacht dat het misschien te dik zou worden om dan nog de transsportbeschermers ewrover heen te doen. Is zeker wel warm?
Is toch wel een uur rijden naar mijn vorige stal.
Mijn verhaal was geloof ik wel wat warrig.
Heb er zo'n zin in.
Remember schreef:Voor een klein stukje doe ik ook wel eens gewoon de werkbandages en dan nog extra springschoenen.
daar had ik nog nie aan gedacht... dat is ook een goed iee
felicity schreef:Remember schreef:Voor een klein stukje doe ik ook wel eens gewoon de werkbandages en dan nog extra springschoenen.
Dat is ook een idee. Het is alleen een uur rijden.
Doe je dan achter en voor springschoenen?
. Dus dan doe ik de witte bandages om, springschoen voor en dan nog een transportbandage om het achterbeen. Dan is het op het terrein de vieze transportbandage erafhalen, springschoen eraf en klaar, mét schone bandages achter
Citaat:Allebei. Maar waar je dan weer wel op moet letten is dat je bandages achter waarschijnlijk niet meer schoon zijn door het mesten op de trailer. Als je gewoon ergens gaat oefenen en je hebt bijv. donkere bandages is dat niet erg, maar om met smerige witte bandages op wedstrijd te komen is niet echt lekker. Dus dan doe ik de witte bandages om, springschoen voor en dan nog een transportbandage om het achterbeen. Dan is het op het terrein de vieze transportbandage erafhalen, springschoen eraf en klaar, mét schone bandages achter
Onderlappen, bandages, springschoenen voor en transportbeschermers. En nee, dat doe ik niet zomaar: ik heb al vaker gescheurde bandages gehad - en dan zwijg ik over de transportbeschermers - omdat mevrouw ging ezelen. Het kan dus best!