ik hoorde dus laats iets over zo'n halsterhoofdstel, die lijken mij egt IDEAAL!!!
alleen... ik kan ze nergens vinden
wie weet een winkel waar ik ze kan kopen, (het liefst in de buurt van den haag, zoetermeer, rotterdam e.o.)tnx alvast..
grtzz!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wie weet een winkel waar ik ze kan kopen, (het liefst in de buurt van den haag, zoetermeer, rotterdam e.o.)Antheman schreef:Ik heb een rode te koop!
Van biothane, kijk maar bij Zadels hoofstellen te koop aangeboden!
dutske schreef:ik heb een zelf gemaakt
een gewoon halseter die past, (leder),2 musketonhaakjes, bit aan halster vastklippen.
eventuteel gaatje bij in keelriem dat je die wat hoger kan hangen, en gaatje bij in neusriem,zodat je die wat strakker kan doen.
werkt perfect
Arabesk schreef:
Arabesk schreef:ik had er eentje besteld en die is gisteren binnengekomen:
tzif schreef:ik weet niet of dit topic hier thuis hoort, maargoed.
ik hoorde dus laats iets over zo'n halsterhoofdstel, die lijken mij egt IDEAAL!!!
alleen... ik kan ze nergens vindenwie weet een winkel waar ik ze kan kopen, (het liefst in de buurt van den haag, zoetermeer, rotterdam e.o.)
tnx alvast..
grtzz!
kan ej ze bestellen , zijn leuke dingenkosten 34,95 LPtjuh schreef:tzif schreef:ik weet niet of dit topic hier thuis hoort, maargoed.
alleen... ik kan ze nergens vindenwie weet een winkel waar ik ze kan kopen, (het liefst in de buurt van den haag, zoetermeer, rotterdam e.o.)
tnx alvast..
grtzz!
sta-rho in rhoonkan ej ze bestellen , zijn leuke dingenkosten 34,95
ik heb er ook ee , gebruik hem alleen nooit......
tzif schreef:ik vind die dingen er altijd zo onstevig uit zien, heb af en toe echt het gevoel dat als ik 1x trek ik het HH kapot trek
Vippie schreef:tzif schreef:ik vind die dingen er altijd zo onstevig uit zien, heb af en toe echt het gevoel dat als ik 1x trek ik het HH kapot trek
Biothane is 100x sterker dan leer, dus moet je wel heeeeeeeelll hard trekken wil het kapot gaan