Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb een aanmeldingsformulier ingevuld en nou mag ik op intake komen ik moet nog effe de datum afwachten! Ik zit nou op helicon Boxtel "dierenhouderij" 2e jaar maar ben erachter gekomen dmv stage dat ik liever in de paarden verder wil dus..
Wil je ook iets over jezelf je Deurne vertellen??
Lijkt me gezellig
Nou ik hoor het nog wel okee?
] 
ben al aangenomen
heb er egt super zin in kom nu van een vmbo school ben 16 jaar en ga de sportklasse
doen en jij wat voor een opleiding ga jij doen? ik heb een paard van 5 jaar en rij z1+6 met hem zijn naam is don't worry ik kan er geen foto's van opzetten ik weet niet hoe dat moet
runningkawa schreef:Worden er ook ooit mensen niet aangenomen?
erg grappig
maar je moet erg optijd zijn bij deurne om een kans te hebben!
runningkawa schreef:Ik hoor heel andere dingen

runningkawa schreef:Worden er ook ooit mensen niet aangenomen?
runningkawa schreef:Goudvarken beschrijft precies wat ik al een hele tijd hoor.
En als je ziet wat er allemaal rond rijd (nee, niet allemaal, maar veel) Dan denk je dat je naar de beginnersles van de manege zit te kijken.
Dat moet dan dadelijk gaan vertellen hoe iemand moet rijden??
manonnetjoe schreef:Ik ga er de BBl opleiding dus 4 dagen werken en een dag naar Deurne.
Ik heb idd ook gehoord dat de toelatingseisen niet meer zijn wat het geweest is.
Het valt me wel altijd op dat er direct door bepaalde mensen zo gereageerd word, mij maakt het niet uit dat sommige deurne niks vinden, maar dat negatieve gedoe altijd erover valt me wel op