Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jetta schreef:Even afwegen op de keukenweegschaal, die hoeveelheid in een lepeltje, bekertje o.i.d. doen, streepje zetten en je hebt je maat!
Ik hoop dat je (moeder) een zo'n keukenweegschaal heeft. Het gaat ook met een brievenwegertje.
Ik vond de biotine, algen en gist erg duur bij LIDL.
brechje schreef:Ik vond het ook super goedkoop en ik heb het dus ook goed ingeslagen, omdat mijn paard het echt nodig heeft. Het was een kilo-pot, waar ik normaal dus meer dan 50 euro voor betaal. Als je het goed voert dan doe je ruim 3 maanden met 1 pot! Het was tot 2007 goed en bij biotine moet je af en toe een rust periode doen (als een soort kuur gebruiken)> dus ik ben voorlopig voorzien
Schatjes schreef:hoe duur was ie dan bij de lidel, ik betaal altijd 15 euro voor een potje waar ik toch dik een maand mee doe.
brechje schreef:Ik vond het ook super goedkoop en ik heb het dus ook goed ingeslagen, omdat mijn paard het echt nodig heeft. Het was een kilo-pot, waar ik normaal dus meer dan 50 euro voor betaal. Als je het goed voert dan doe je ruim 3 maanden met 1 pot! Het was tot 2007 goed en bij biotine moet je af en toe een rust periode doen (als een soort kuur gebruiken)> dus ik ben voorlopig voorzien
promptertje schreef:Hoeveel biotine per kg zit hier dan in? Want dat verschilt vaak enorm!

sandr0 schreef:nee je zal of moeten wegen of een maatschepje moeten hebben