Wie heeft de biotine van de lidl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haf_jessie

Wie heeft de biotine van de lidl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 20:09

Ik heb de biotine van de lidl gekocht en er staat dat ze 10 mg per dag moeten,maar er zit geen maatschepje bij. Hoeveel is dot ong? een theelepeltje of meer? groetjes eline

Jetta

Re: Wie heeft de biotine van de lidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 20:15

Even afwegen op de keukenweegschaal, die hoeveelheid in een lepeltje, bekertje o.i.d. doen, streepje zetten en je hebt je maat!
Ik hoop dat je (moeder) een zo'n keukenweegschaal heeft. Het gaat ook met een brievenwegertje.

Ik vond de biotine, algen en gist erg duur bij LIDL.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 09:19

Jetta schreef:
Even afwegen op de keukenweegschaal, die hoeveelheid in een lepeltje, bekertje o.i.d. doen, streepje zetten en je hebt je maat!
Ik hoop dat je (moeder) een zo'n keukenweegschaal heeft. Het gaat ook met een brievenwegertje.

Ik vond de biotine, algen en gist erg duur bij LIDL.

de biotine was juist super goedkoop..... vergelijk m eens met bijv. divoza/hiporama of ander ruitersportzaak.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 09:59

hoe duur was ie dan bij de lidel, ik betaal altijd 15 euro voor een potje waar ik toch dik een maand mee doe.

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:02

Dit was 12,99 volgens mij, maar het was wel een enorme pot. Ik heb het overigens niet gekocht, aangezien ik het niet nodig heb.

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:34

Ik vond het ook super goedkoop en ik heb het dus ook goed ingeslagen, omdat mijn paard het echt nodig heeft. Het was een kilo-pot, waar ik normaal dus meer dan 50 euro voor betaal. Als je het goed voert dan doe je ruim 3 maanden met 1 pot! Het was tot 2007 goed en bij biotine moet je af en toe een rust periode doen (als een soort kuur gebruiken)> dus ik ben voorlopig voorzien Haha!

KissMeQuick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:29

brechje schreef:
Ik vond het ook super goedkoop en ik heb het dus ook goed ingeslagen, omdat mijn paard het echt nodig heeft. Het was een kilo-pot, waar ik normaal dus meer dan 50 euro voor betaal. Als je het goed voert dan doe je ruim 3 maanden met 1 pot! Het was tot 2007 goed en bij biotine moet je af en toe een rust periode doen (als een soort kuur gebruiken)> dus ik ben voorlopig voorzien Haha!

Ik haal Biotine bij de paardendrogist: voor 11/2 kilo 21 euro. Doe ik dik een maand mee

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:05

Schatjes schreef:
hoe duur was ie dan bij de lidel, ik betaal altijd 15 euro voor een potje waar ik toch dik een maand mee doe.

12,99 voor een kilo!!!!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:16

brechje schreef:

inderdaad dan is ie wel een heel stuk goedkoper haha. Mij hebben ze altijd aangeraden om een kuurtje te nemen en dan gewoon eens in de week of zo ongeveer het bij te voeren, als onderhoud. Klopt ook zo ongeveer met wat jij verteld. Maar het zal wel al op zijn bij de lidel. Ik had trouwens ook een pot in mijn handen, maar het leek meer of het in brokken vorm was??

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:18

Hoeveel biotine per kg zit hier dan in? Want dat verschilt vaak enorm!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:23

promptertje schreef:
Hoeveel biotine per kg zit hier dan in? Want dat verschilt vaak enorm!

Daar zat ik ook al aan te denken, het is vaak niet pure biotine. Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Pling

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 14:03

Maar weet iemand ook het antwoord op mijn vraag?Ik zal vanavond eens kijken hoeveel biotine er in zit

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 14:24

nee je zal of moeten wegen of een maatschepje moeten hebben Haha!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 15:22

sandr0 schreef:
nee je zal of moeten wegen of een maatschepje moeten hebben Haha!

haha ik denk het ook. Ikzelf heb wel zo een maatschepje erbij gehad, maar dat was 15 mg. Ik denk dat je met twee (niet te kleine) lepels wel aan de 10 mg zal komen, maar ik zou het toch maar even nawegen als dat gaat Knipoog