jodhpur van nubuck leder.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

jodhpur van nubuck leder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:12

is dit goede kwaliteit ?

Anoniem

Re: jodhpur van nubuck leder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 08:46

niemand? of iemandeen aanrader waarin je geen zweetvoeten krijg?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 09:31

Ik heb heel toevallig gisteren nubuck leren jodhpurs bij Decathlon gekocht (€29,-). Ik heb ze nog maar 1 keer aangehad dus heel veel kan ik er niet van zeggen Haha! . Tot nu toe vindt ik ze wel fijn, het leer is stevig maar ze lopen wel lekker snel in. En wat ook fijn is, de neuzen zijn redelijk hard. Misschien dat ik dit jaar mijn tenen ongebroken houdt...

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:17

is het een beetje kwaliteit ?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:25

Nou, ik heb ze nog maar één keer aangehad! Haha! Maar wat ik er nu al uit kan opmaken: Ze zijn stevig, de neuzen beschermen goed. De hak is ook stevig en stroef omdat de hak van een soort pvc/ rubber zijn. Het profiel is ook wel fijn, niet zoals de normale horizontale streepjes (die naar mijn mening te weinig weerstand hebben). Ze zijn van het 'blauw' product van decathlon dus kwaliteit voor een niet al te hoge prijs. Pm me over een half jaar maar eens Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:32

Ik heb de Mondoni Excellent van divoza. (39.95euro) Is rundleer. Kostte me wat moeite om ze in te lopen, maar zitten nu prima. Swinters vind ik ze wat koud, dan heb ik liever mijn gevoerde schoenen aan, maar Zomers gaat het wel. Tja, de een heeft toch meer last van zweetvoeten dan de ander. Ik krijg er wel altijd super hete voeten in, maar zweten valt wel mee. Haha!