Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shikoba schreef:Volgens mij is dat echt een moment opname, als dat niet zo is zou ik het een verkeerde houding vinden, maarja, daar zijn de meningen over verdeeld.
Paardennamen schreef:Dit is harstikke fout...
En waarom?
Dit paard loopt met zijn hoofd in de krul. Dit is te zien aan het hoogste punt, in dit geval is het namelijk zijn hals. Terwijl zijn hoogste punt zijn nek zou moeten zijn (net achter zijn oren).
Ook al zijn de teugels los, het kan ook een momentopname zijn zoals al eerder genoemd.
Maar over het aan de teugel lopen / in de krul trekken zijn al zoveel topics geweest, zoek maar eens een keer...
LauEef schreef:Shikoba schreef:Volgens mij is dat echt een moment opname, als dat niet zo is zou ik het een verkeerde houding vinden, maarja, daar zijn de meningen over verdeeld.
ik denk het ook, want ik neem aan dat er niet paarden zijn die heel de tijd met losse teugel rond lopen...
Dat je de teugels helemaal los hebt en meneer met z'n kin op z'n borst blijft lopen
Blue_Star schreef:Paardennamen schreef:Dit is harstikke fout...
En waarom?
Dit paard loopt met zijn hoofd in de krul. Dit is te zien aan het hoogste punt, in dit geval is het namelijk zijn hals. Terwijl zijn hoogste punt zijn nek zou moeten zijn (net achter zijn oren).
Ook al zijn de teugels los, het kan ook een momentopname zijn zoals al eerder genoemd.
Maar over het aan de teugel lopen / in de krul trekken zijn al zoveel topics geweest, zoek maar eens een keer...
Wat is juist dan??Wat is dan een goede manier van in de hand lopen??
Heb je misschien hier een plaatje van?Dan kunnen we vergelijken
Heb al een beetje gezocht hier op bokt.nl maar nog echt niet iets gevonden
Zelfs mijn topic hierover vind ik niet meer terug.
Tinkelbel schreef:Fout.
Het paard loopt idd achter de LL en de aanleuning is ver te zoeken, al ziet het plaatje er opzich vrij ontspannen uit.