ik heb ook een super lastige pony, de ene keer is het een heel braaf beest, springt goed en is super mak. Soms is ze erg lastig en verzint dus van alles om niet te hoeven lopen, b.v stil staan, bokken, steigeren, als je haar dan eemaal in draf hebt en haar voorwaarts wilt houden gaat ze weer bokken als je haar aanspoort. Ze heeft dit nu 3/4jaar en ik heb het altijd wel een paar keer gewonnen, dan liep ze weer 8maandjes goed. Als je dan een tijdje niet meer rijd kun je weer helemaal opnieuw beginnen. Ze deed het vooral als we dingen wilde doen die zij dus absoluut niet wilde (dressuur ookal is het alleen de basis beetje draven en galopperen) dan gaat ze gelijk weer protesteren. Ik heb er een aantal keren een andere ruiter op gehad, maar 2 er van konden er mee omgaan, als je maar springt dan gaat alles goed, heb ook een bijrijdster gehad (Ulyssa op bokt) die heeft er een paar maanden op gereden,ze heeft haar goed aangepakt en later liep ze weer heel goed. Ze mankeerd verder niks aan haar rug of mond, het is gewoon haar karakter als ze iets niet wil dan doet ze t gewoon niet
Ik heb ook getwijfeld om haar te verkopen, nu heb ik een paard gekregen, El-miran heb ik nog steeds, voor bosritten is het een leuk beestje, dus het is de bedoeling dat m'n moeder haar gaat gebruiken voor bosritten.
Ik zou het paard zelf nog een paar kansen geven, gewoon zo vaak mogelijk rijden, lessen volgen.