fleecedekens lidl?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

fleecedekens lidl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 11:40

Wie heeft ook zo'n fleecedeken gekocht. De mijne heeft een buiksingel maar aan de binnenkant van de deken. dit is echt de eerste keer dat ik dit zie. Iemand die hiermee al ervaring heeft?

Duhelo

Re: fleecedekens lidl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 11:52

ik heb hem ook gekocht, alleen is de singel 10 cm te kort bij men bels :d
ik denk dat het simpelweg de bedoeling is dat de deken niet schuift, maar dat er wel "lucht" onder kan.
(ik had hem eerst omekeerd opgelegd Bloos )

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 12:01

ik had hem dus ook zo vast maar er klopte toen toch iets niet. op mn paard zal ie wel passen, maar ik vroeg me af of dat geen schuurplekken zou veroorzaken, nuja echt lang hoeft een fleece er niet op te liggen he.

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:02

Ik heb ook zo'n deken gekocht. Het is precies hetzelfde idee als een losse elastieken dekensingel die je er overheen doet, maar nu zit ie er dus onder en zie je hem niet. Dus deken opleggen voorkant dichtmaken, even aan de linkerkant de deken optillen gesp vastmaken en deken weer laten zakken. Mocht je paard dan met de deken op gaan rollen, dan hangt ie niet als een soort van Zorrocape om zijn nek.

Eerlijik gezegd was ik blij verrast met deze luxe Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 12:04

Monday schreef:
Ik heb ook zo'n deken gekocht. Het is precies hetzelfde idee als een losse elastieken dekensingel die je er overheen doet, maar nu zit ie er dus onder en zie je hem niet. Dus deken opleggen voorkant dichtmaken, even aan de linkerkant de deken optillen gesp vastmaken en deken weer laten zakken. Mocht je paard dan met de deken op gaan rollen, dan hangt ie niet als een soort van Zorrocape om zijn nek.

Eerlijik gezegd was ik blij verrast met deze luxe Haha!

daar zit iets in, ik had wel door hoe je hem moet opleggen, maar het was dus de eerste keer dat ik zoiets zie. wel goed eigelijk deze week is er nl weer eens een deken gesneuveld op soortegelijke manier.