Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
1.55 ruglengte is behoorlijk groot (dacht voor een paard tussen de 1.70 en 1.80)
sandr0 schreef:nee hoor idt is geen maat voo een mega groot paard. Op stal heeft een meisje er een gekocht voor haar halinger maar voor het mooie is ie daar net t egroot voor. Ik dacht dat bovenmaat 1.55 is ondermaat 1.95 en dat is voor paarden van 1.60-1.65 op www.divoza.nl kan je eendekenmatentabel vinden ( net gerpobeerd maar de site doet het even niet)
Mare schreef:sandr0 schreef:nee hoor idt is geen maat voo een mega groot paard. Op stal heeft een meisje er een gekocht voor haar halinger maar voor het mooie is ie daar net t egroot voor. Ik dacht dat bovenmaat 1.55 is ondermaat 1.95 en dat is voor paarden van 1.60-1.65 op www.divoza.nl kan je eendekenmatentabel vinden ( net gerpobeerd maar de site doet het even niet)
bovenmaat 155 is ondermaat 205, dus voor grote paarden..
, mijn eigen paard heeft 2.05 en die is 1.71 en deze deken word wat krap dus ik ga overstappen op 2.15 maar ik weet altijd alleen de onderlengte