paardenverzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nolita

paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 11:00

Sorry voor wederom een verzekeringstopic maar van de zoekfuncties wordt ik niet veel wijzer en na pagina 25 van dit forum ook niet echt vrolijk Haha!

Ik wil nu toch echt mijn paard verzekeren, ik heb al verschillende sites bekeken maar ik kom er gewoon niet uit! Tot nu toe heeft ze nog nooit wat gehad maar je weet het maar nooit! Ik wil haar voor 2500,- verzekeren. De volgende punten vind ik belangrijk:

- Vast eigen risicobedrag per jaar en niet per geval
- Vergoeding bij koliek, kreupelheid, open wonden en andere acute gevallen.

Andere tips zijn uiteraard welkom! Hopelijk hebben jullie wat adviezen over de verschillende verzekeringen! Ja

tantethee

Re: paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:03

ik heb mijn paard verzekerd bij de efo..
en mijn vorige paard had ik daar ook verzekerd.
de vorige had ik voor 3500,- euro verzekerd, , met ziektekosten bijverzekerd.
Daar betaal ik ongevver 23 euro per maand voor..
( en paard heeft 1 x koliek gehad, en dat kreeg ik netjes vergoed).
Mijn nieue moet nog getaxeerd worden, maar ik wil niet duurder verzekeren dan 3500,- euro ( dan maar beetje onderverzekeren)
anwege de oplopende maandkosten

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:59

Interpolis. echt een aanrader. Mijn vorige paard is overleden toen ik haar 9 maanden had.Ik had haar verzekert voor 2000 euro en betaalde 300 euro premie per jar. Was verzekert tegen alles wat jij ook wil. Op een gegeven moment ging ze kreupel lopen,fotos laten maken en alles,hoefkatrolontsteking. Ze is ingeslapen en heb al het geld teruggekregen van de onderzoeken en de 2000 euro van aankoopwaarde. Je heb een eigen risico van 20% met een minimum van 40 euro bij alle behandelingen. In die 9 maanden heb ik denk ik wel 2500 teruggekregen met alle dierenartskosten. Mijn nieuwe paardje is nu ook weer bij hun verzekert. groetjes eline

orchideetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 13:03

ik ben ook voorstander van efo en interpolis alle 2 netjes met alle 2 ervaring gehad dus dat zijn zeker 2 aanraders

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 13:31

mijn paard is verzekerd bij amev hippo voor 2500,- met uitgebriede zieketekosten erbij. ik betaal 31,- per maand met een eigen risico van 25% met een minimum van 50,-. Ik ben erg tevreden.