waarom ?

ik kon dit nergens vinden vandaar dat ik het nog even vraag.
Groetjes Iris.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ipv pijpkousen. Anouar15 schreef:Ik doe het wel eens voor de sierIpv pijpkousen.

Memuska schreef:Hangt er vanaf wat ik het eerst vast heb
En niet alleen achter. 
Achter heb ik gewoon strijlappen.
xx_Irisje schreef:Memuska schreef:Hangt er vanaf wat ik het eerst vast heb
maar do je dan alleen achter ?
snap t als vervanger voor strijlap, maar waarom dan voor wel pessbeschermers ?

.My Dominique schreef:ik bandageer mijn paard eerder achter dan voor![]()
omdat ik vooral bij springen voor achter geen bescherming heb (vind strijklappen toch niet erg overtuigend) daarom doe ik dan achter bandages.
voor peesbeschermers omdat die steviger zijn en beter beschermen dan bandages.
en op de trailer krijgt ze voor transportbeschermers om en achter bandages. omdat ze haar achter transportbeschermers altijd weet af te werken.. en bandages blijven goed zitten.
daarnaast loopt ze met bandages achter veel fijner dan met transportbeschermers.
_Roosje_ schreef:Bij mij op stal bandageren ze soms ook alleen achter en dat is omdat ze achter aantikken. Makkelijk om te zeggen dat je dan achterbeschermers om moet doen, maar die zijn te laag en daarom bandageren ze achter en voor niet (peesbeschermers zijn daar nu eenmaal hoger).
Nog een reden om achter te bandageren is omdat sommige paarden misschien plekjes krijgen van achterbeschermers.... bandageren is zachter!
My Dominique schreef:ik bandageer mijn paard eerder achter dan voor![]()
omdat ik vooral bij springen voor achter geen bescherming heb (vind strijklappen toch niet erg overtuigend) daarom doe ik dan achter bandages.
voor peesbeschermers omdat die steviger zijn en beter beschermen dan bandages.
en op de trailer krijgt ze voor transportbeschermers om en achter bandages. omdat ze haar achter transportbeschermers altijd weet af te werken.. en bandages blijven goed zitten.
daarnaast loopt ze met bandages achter veel fijner dan met transportbeschermers.
xx_Irisje schreef:_Roosje_ schreef:Bij mij op stal bandageren ze soms ook alleen achter en dat is omdat ze achter aantikken. Makkelijk om te zeggen dat je dan achterbeschermers om moet doen, maar die zijn te laag en daarom bandageren ze achter en voor niet (peesbeschermers zijn daar nu eenmaal hoger).
Nog een reden om achter te bandageren is omdat sommige paarden misschien plekjes krijgen van achterbeschermers.... bandageren is zachter!
maar dat kan voor ook,
toch ?
.. wat kan voor ook?