oproep aan iedereen met halsdeken!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Banja

oproep aan iedereen met halsdeken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 19:59

Heeft iemand ooit een halsdeken gemaakt, of heeft een (gekochte) halsdeken thuis liggen? Hebben jullie daar een foto van (als het paard hem NIET op heeft, dus als ie op de grond ligt ofzo), Mijn shetlander heeft namelijk een halsdeken nodig, die ik voor een periode zelf zou moeten maken, en daarbij heb ik dringend een voorbeeld nodig!!! Dus als iemand zo aardig zal willen zijn mij een foto te sturen>> zou ik (+ mn pony) ZOOOO fijn vinden!!

Samo

Re: oproep aan iedereen met halsdeken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:31

Ik heb een wollen halsdeken, deze maat is voor een Epony/klein paard. Ik wil de maten wel voor je opnemen, dan heb je een idee.

Afbeelding

Afbeelding
=================================================
Deze kant is een rechte lijn, hij lijkt door de foto nu dat het rond loopt, maar zoals je op de eerste foto kunt zien is dit gewoon recht. (mm beetje vaag uitgelegd..hoop dat je t snapt)

Zal ik de maten nog voor je opnemen? (wordt wel morgen hoor!) Veel succes met het maken van een halsdeken!

* Ik zie nu dat de foto's het niet doen, net wel!? Ik stuur ze wel via pb..

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 21:38

Ik gebruik altijd van die wollen dekens voor op bed. kun je bij de kringloop voor een euro of 5 kopen.

dan moet je 1 deken op je pony leggen, de wollen deken in de lengte dubbel vouwen en van ongeveer het midden van de rug tot bijna bij z'n oren leggen. de deken om zijn hals vouwen en er dan een ander deken op leggen.
Dit is een goedkope en makkelijke oplossing, en blijft perfect liggen

Maar waarom vraag je dit, nu het warme weer op komst is Verward of wil je gewoon er op tijd mee bezig zijn? Haha!

Banja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 14:17

schoentje schreef:
Ik gebruik altijd van die wollen dekens voor op bed. kun je bij de kringloop voor een euro of 5 kopen.

dan moet je 1 deken op je pony leggen, de wollen deken in de lengte dubbel vouwen en van ongeveer het midden van de rug tot bijna bij z'n oren leggen. de deken om zijn hals vouwen en er dan een ander deken op leggen.
Dit is een goedkope en makkelijke oplossing, en blijft perfect liggen

Maar waarom vraag je dit, nu het warme weer op komst is Verward of wil je gewoon er op tijd mee bezig zijn? Haha!

tsja.. ik moet deze deken maken met gaas tegen de vliegjes.. ze heeft zomereczeem, en haar echte deken komt pas over een tijdje binnen.. Verdrietig
Maar jij bedoelt nou een deken gewoon eromheen vouwen zonder er iets aan te veranderen he?

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 16:46

Ah zo! ik denk al! Haha!
Met een vliegen-halsdeken kan ik je helaas niet helpen, sorrie.

En ik bedoel zonder iets te veranderen aan die wollen deken....

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:56

ik heb een fly over in shetland maat.

dus dat is een halsdeken tot het schofttuig en dan een achterdeel. werkt super. als je wil kan ik m wel opmeten en foto's maken enzo.
je mag hem evt. ook over komen trekken maar dat is denk ik een stukje rijden.

ik zal zo even een foto zoeken van mijn pony alsie hem om heeft dan zie je wat voor model het is en of je die bedoelt.

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:02

natuurlijk kan ik dan geen foto's vinden :S ja ik had er wel 2 gevonden maar die zijn niet duidelijk.
op http://www.fly-over.info
staan foto's.
ik heb dan die voor het aangespannen rijden in shetlandmaat. daarvan zou je dan het voorste deel na kunnen maken.

Banja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 19:44

laura2span schreef:
ik heb een fly over in shetland maat.

dus dat is een halsdeken tot het schofttuig en dan een achterdeel. werkt super. als je wil kan ik m wel opmeten en foto's maken enzo.
je mag hem evt. ook over komen trekken maar dat is denk ik een stukje rijden.

ik zal zo even een foto zoeken van mijn pony alsie hem om heeft dan zie je wat voor model het is en of je die bedoelt.

zal je een foto willen maken van als je pony hem op heeft, en als ie op de grond ligt?? Zou heel erg fijn zijn!!!

Opmeten is denk ik geen optie.. ik woon vlakbij doetinchem.. is best ver!

In ieder geval heel erg bedankt!!!