Je paard laten dekken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Is jouw paard wel eens gedekt?

Ja, 1 keertje.
2 (18%)
Ja, meerdere keren.
3 (27%)
Nee, nog nooit en ik wil het ook niet,
2 (18%)
Nee, nog nooit, het lijkt me wel leuk.
4 (36%)

Totaal aantal stemmen: 11

sopper

Je paard laten dekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 18:56

Haihai,
Het klinkt misschien een beetje raar, maar hoe gaat dat nou eigenlijk? (je paard laten dekken) Ik had het er vandaag over met een vriendin, ik zij dat ik misschien wel iets van en paardenfokkerij wilde worden (ahum, ik zit in de eerste Knipoog ), toen zij zij dus dat je die piemel van het paard erin moet stoppen ofzo, dat je dat zelf moet doen.. Dus ik zeg; hoe doen ze dat dan in het wild..? Moet je ze dan ook een 'handje helpen?'(natuurlijk niet, daarom juist Tong uitsteken ) Tong uitsteken Het klinkt misschien een beetje vaag enzo, maar hoe gaat dat nou eigenlijk?
Groetjs van Sophie.

xxappiexx

Re: Je paard laten dekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:00

Ik heb m'n vorige pony wel eens laten dekken, maar helaas is ze nooit drachtig geworden.
Het helpen doen ze alleen als het ze zelf niet zo goed lukt. Maar ik denk niet dat dat altijd hoeft. Heb er verder ook geen verstand van.

het paard wat ik nu heb is nog nooit gedekt, ik zou het wel een keer willen maar nu nog niet. Ik sport nu liever met haar.

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 19:07

Hebben ze daarna dan ok een 'gevoelige buik'? Want zo'n buik is dan (lijkt mij) wel eem beteje uitgerekt.. Tong uitsteken

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:19

Nee, nog nooit, het lijkt me wel leuk

mijn pony is nu hengstig en iedereen op stal zegt: laat haar dekken.
maar dat kan niet want dan heb ik helaas weer een pony...

als beauty nou een paard was had ik der al lang gedekt Ja

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:58

Mijn verzorgshet heeft 3 jaar geleden een veulen gehad, en dit jaar is ze weer uitgerekend Knipoog