ik hoop snel iets te hooren......
xxxsas
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en toen zag ik dat chocolade giftig is voor honden....
Ik wist niet wat ik hoorde, al die jaren voor niets op school gezeten dus....
Steffie89 schreef:Ik vind het zo'n onzin dat mensen zegen dat honden er ziek van worden. Mijn hond eet regelmatig een koekje met chocolade er op of een botterham met hagelslag. Nou hij is nog springlevend. 1 hond is een keer overleden, toevallig had die, die dag chocola op. En meteen wordt er gezegt dat de hond is overleden aan chocolade.
LilyLuna schreef:Steffie89 schreef:Ik vind het zo'n onzin dat mensen zegen dat honden er ziek van worden. Mijn hond eet regelmatig een koekje met chocolade er op of een botterham met hagelslag. Nou hij is nog springlevend. 1 hond is een keer overleden, toevallig had die, die dag chocola op. En meteen wordt er gezegt dat de hond is overleden aan chocolade.
Dus Steffie,
het is best waarschijnlijk dat jouw hond eraan is overleden.
Ik zou me nu even flink schuldig voelen als ik jou was.
Waarom denk je dat dierenartsen zeggen dat je geen chocolade mag geven? Denk je dat ze dat voor jan l*l zeggen ofzo?
IK kan me hier heel boos om maken..
door_ schreef:ik zit als in de zomer gips op wei staat altijd mn brood te eten op t hek....en dan gaat er weleens een boterham met hagelslag bij m naar binnen....
maar.....hij heeft er nooit iets aan overgehouden hoor!
Lous schreef:Dat is ook de rden dat als thuis hagelslag op brood eet, en er valt iets op de grond, het meteen opruim. Mijn hond eet alles van de grond wat ie kan vinden.
Daarnaast heeft een paar jaar geleden mijn oude hond chocolade gegeten samen met de andere hond van zijn nieuwe baasje. Zij hebben toen meteen de magen leeg laten pompen en waren gelllukkig dus op tijd.
Dus let op..en laat je hond niet onnodig dood gaan..want chocolade is puur vergif voor hen