Wat organiseren ze bij jou op stal???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bij mij op stal organiseren ze:

Niks
7 (18%)
Soms wat
13 (35%)
regelmatig wat
6 (16%)
Vaak wat
3 (8%)
Heel vaak wat
8 (21%)

Totaal aantal stemmen: 37

kojack

Wat organiseren ze bij jou op stal???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 12:36

Bij mij op stal organiseren ze (heel) veel, we hebben net een paasbrunch gehad, als er een paard jarig is word zijn stal versierd en hangt er een kaart en een tas met kadootjes (wortels ) klaar. Als er mensen jarig zijn ligt er ook altijd wat klaar en zelfs voor de partners en kinderen word een kaart verstuurd. Ze hebben meegedaan met de avondvierdaagse (samen met de wandelende mensen) en volgend jaar willen ze met de hele stal (paarden klanten partners en kinderen...) op vakantie een lang weekend!

Ik vroeg me af of er meer stallen zijn die ook leuke dingen doen.

Ik sta trouwens bij stal de molen in Wervershoof Haha!

Renske_W

Re: Wat organiseren ze bij jou op stal???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 12:39

Ik rij niet echt op een stal. Maar bij mensen thuis. En daar organiseren we niks. Ja we gaan wel eens met z'n alle ergens heen. Hengstenshow e.d. Maar echt dingen organiseren nee.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 13:11

Vergaderingen, onderlinge wedstrijden..
Onze vereniging bestaat dit jaar 10 jaar dus dat word een groot feest! Haha!

cadmaddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 13:19

Nou wel in de zin van onderlinge wedstrijden, ponykampen, ruiterkampen, lange tochten met aansluitend barbecue of erwtensoep ofzo, ponyspelmiddag,

maar niet van die persoonlijke dingen als jij bedoelt, maar daar is mijn manege misschien ook wel te groot voor..

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 13:32

bij ons op stal word er vaak wat georganiseerd.. we hebben vaak onderlinge wedstrijden zowel dressuur als spring en met koniginnedag hebben we een jaarlijkse oriëntatierit.

erg gezellig altijd.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 13:58

Verschillende wedstrijden ( in het mini dan Haha! )
1 x per jaar maken we met z'n allen de manege terug op orde
BBQ's
verschillende verjaardagsfeestjes Tong uitsteken
Ruiterkampen...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 14:04

Er valt hier weinig te organiseren. Mijn pony's staan thuis, de pony van mijn zusje staat hier ook, verder hebben we 1 pensionklantje en een verzorgmeisje.

Tuurlijk gaan we wel eens met z'n alle naar het bos of paardenwinkel. Ik ben ook bezig met het organiseren van een IBOP proef voor shetten hier in de buurt(het liefst zelfs hiet op stal).

LaTroelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 23:27

Blij dat Kojack het hier (bij mij op stal) naar haar zin heeft!!!!!
We gaan regelmatig met elkaar op buitenrit, laatst nog naar een hengstenshow.
Als mijn eigen paard weer jarig is wil ik weer een weidefeestje geven.....lange tafels met wortels en brood en lekkers en dan mogen alle paarden op haar partijtje komen.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 00:07

Mocht een of andere stal verlegen zitten om een idee....denk dan eens aan een weegsessie Lachen

LaTroelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 07:02

lageveld schreef:
Mocht een of andere stal verlegen zitten om een idee....denk dan eens aan een weegsessie Lachen

al lezend dacht ik wat bedoeld die nou, al de mensen op een weegschaal???? Worden de meeste (waaronder ikzelf) niet echt vrolijk van.......

en toen zag ik je onderschrif hahahaha LOL

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 08:50

Twee weken terug hadden we sponsorspringen voor het Olde Manegepeerd, afgelopen zondag was er een elf dorpentocht aangespannen en onder de man, deze week zijn er dressuurwedstrijden en 22 april ofzo is er een weekend ponykamp. Er is trouwens ook ieder jaar de mogelijkheid om een weekend naar nunspeet te gaan met een hele grote groep, ontzettend leuk! Er wordt dus behoorlijk wat georganiseerd (maar wel door de stal én de paardensportvereniging dus).

Hdoortjez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 08:57

Op de vorige pensionstal organiseerde we altijd wedstrijden zo wel dressuur als springen. aan het eind van een reeks hadden we een wisselbeker met bbq na afloop. verder hebben we eens een gluhweinrit gehad en regelmatig met een grote groep naar buiten. Op de stal waar ik nu sta (net 1 maand) weet ik het niet.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 08:59

Heel soms maar wat maar ja we zijn ook maar met z`n tweeën die daar echt fanatiek rijden de rest heeft de paarden voor de lol of alleen voor de fok ...
We hebben een nieuwjaarsborrel gehad en verder doen we eigenlijk weinig het is dan ook maar een hele kleine pensionstalling maar wel erg gezellig...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 09:45

Niets, alleen vorig jaar een nieuwjaarsborrel. En ik vind het prima Ja

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 09:55

Onderlinge wedstrijden, spaarkassysteem.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:10

Om de twee jaar opendeurdag, paasbrunch, BBQ, af en toe een feestje, nachtwandeling, ...

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:12

Niks, ik sta bij een particulier Haha!

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:25

Dressuur/spring/menwedstrijden allemaal onderling
Verder voor de kleintjes een spelletjesdag en voor de kinderen en volwassenen een puzzelrit, deze gaat op tijd en je kan het vergelijken met spoorzoeken te paard.
Heel erg leuk en ook wel moeilijk, onderweg staan er dan posten en je moet dan wel eens een opdracht uitvoeren.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:26

Onderlinge wedstrijden, hengstenshow, ponykamp voor de "eigen" manegekindertjes, weekendje Texel, euhm...dat was het wel denk ik

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:52

Gedurende het indoorseizoen 1x per maand KNHS dressuur, gedurende het outdoorseizoen 1x per maand KNHS springen. Tevens tijdens het indoorseizoen elke 6 weken FNRS-proeven, en ongeveer maandelijks op zaterdagavond onderlinge wedstrijden in competitieverband. Met kerst hebben we kerstspringen, met oud en nieuw een nieuwjaarscaroussel en een aanvullend programma die dag.

Dit zijn de vaste dingen wat wedstrijden en paarden betreft. Verder is er altijd sinterklaasfeest voor de kleintjes, 1x in het jaar een spelletjesdag en 1x per jaar een puzzelrit. 's Zomers gaan ze ook nog op ponykamp met de pony's van de manege en is er kinderdagkamp op onze manege zelf. Soms worden er nog eenmalige dingen georganiseerd zoals dit jaar een sportdag met rommelmarkt.

Best druk als ik het zo eens bekijk...

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 23:26

Wat ik me dan weer afvraag... zit iedereen nou wel te wachten op al dat geörganiseer en dan met name buiten het paardgebeuren om.

Dat brengt me dan weer op de volgende vraag: "Gaan jullie wel eens ergens naar toe, of doen ergens aan mee alleen omdat het anders zo sneu is voor de mensen die daarvoor zo hun best gedaan hebben" ??

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 00:03

Ik (manegeruiter) vind het wel heel leuk dat er af en toe dingen georganiseerd worden, en doe wel graag mee. Maar wel met name paardendingen, wedstrijdjes of buitenrit. Borrels, feesten en partijen zijn het niet zo voor mij. Zo voor de volwassenen geloof ik dat het ongeveer 4 keer per jaar is dat er iets gedaan wordt.
(Ik heb zelf meegedaan aan onderlinge dressuur-, spring- en behendigheidswedstrijdjes en verschillende lange buitenritten. Overigens organiseerde een manege ook familie-buitenritten, dus ouders en kinderen. Ik heb geen kind, maar ik vond het wel een heel leuk idee. In mijn lessen rijden er ook aardig wat ouders die ooit door hun kinderen zijn meegetroond)