Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
beppies schreef:Last van verwennerij !!!!!.
Ik zou haar voer gewoon in de voerbak doen, het een uurtje laten liggen en dan eruit halen. Rond de middag of als het niet anders is 's-avonds voer weer in de bak en na een uurtje er weer uit.
Als ze honger krijgt gaat ze echt wel eten. Probeer het poeder samen met een kleine hoeveelheid voer te geven, gewoon in haar bak, na het werken of zo als een soort beloning.
Laat je niet gek maken, het paard is er om ons te dienen en niet andersom toch....
beppies schreef:het paard is er om ons te dienen en niet andersom toch....
Citaat:Laat je niet gek maken, het paard is er om ons te dienen en niet andersom toch....

Citaat:....mijn oplossing is dan. een oude wormen spuit nemen.
pot appelmoes halen. poeder door 1 eetlepel appelmoes mengen in de wormenspuit doen
. Biotine doet ze zelfs al moeilijk over. Is het een poeder, dat medicijn van jou? Ik doe bij biotine er een beetje water bij, zodat het een mengseltje wordt en de poeder niet opstuift als ze een keer blaast in haar voerbak. Dat gaat weer door haar voer heen, samen met een appel en een paar wortels en ze eet het, met moeite. Nu gaat het beter dan in het begin, voor Lady zal het ook wel wennen zijn
.
)
), daarna maar even een paar wortelen gegeven als beloning. Vandaag had ze een dagje niks, morgen weer verder. Gewoon een beetje als een papje gemaakt, beetje kruidenmix erdoorheen, stukjes appel...paardje eet het wel
Breitling schreef:Wij hebben ook een paard op stal staan die 5 schepjes poeder over zn eten moest, at het mooi niet op. Maar hij moest en zou dat poedertje binne krijgen, dus ook appelmoes met de poeder gement in de spuit gedaan en spuiten maar. Paard vond de spuit wat minder maar als je een beetje handig bent druk je gewoon die spuit in zn mondje en dan heeft ie zn maaltje weer binnen
lekker lekker. en echt ik hoefde geen moeite te doen likte zo die spuit af.