Ik had echt zoiets van: "Huh?!" toen ik dat hoorde. Wat is nou de juiste manier?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik had echt zoiets van: "Huh?!" toen ik dat hoorde. Wat is nou de juiste manier?

Hij moet wel stoppen, als ik hem steeds laat lopen wordt het ook niet beter en op ophoudingen en zithulpen reageert hij dan echt niet...

. Volgens hun kan je paard dan gewoon niet vooruit. Ik heb daar 3 jaar gereden ongeveer, maar dat is ook al weer een tijd terug.
.
)
Ik leg me vaak al snel neer bij het lot als ik weet dat er niets gevaarlijks kan gebeuren. Dus op een stoppelveld bijvoorbeeld, kan mijn paardje het al eens in zijn hoofd krijgen om eens goed door te gaan met wat vreugdebokjes.
)
. Een paard is zelden zo zwaar op de vlucht dat je zijn looprichting niet meer kan bepalen. ¡!Ellen!¡ schreef:Het ligt natuurlijk aan de situatie, dat snap ik ook wel. Maar in de bak als je pony iets te hard gaat kun je het -denk ik- beter volgens de regeltjes doen. Als ie er in het bos in keiharde rengalop vandoor gaat en het is niet uit te zitten, is dat een andere zaak.
Pegasus schreef:Ook als hij in de bak hard op de muur aan galoppeert ?
Dank je de koekoek hoor, dan krijgt die van mij een stevige ruk en reageert ie niet, dan zit er niks anders op als er af te springen.
) en landde keurig op mijn voeten, maar door de kracht van de galop werd ik weer door de lucht getrokken en daardoor heb ik flink mijn knie verdraaid, maanden last van gehad en op dat moment kon ik er niet op steunen en ben met moeite weer in het zadel gekomen
Afspringen van een rennend paard is mij dus ook niet goed bevallen

Pegasus"]
[quote="visje schreef:Je kan er bijna vanop aan dat een paard nooit 2 keer tegen een muur zal lopen.