Ik heb namelijk 3 paarden, en ik werk fulltime.. en ik kan het gewoon echt nog maar net aan.
Ik ben oververmoeid.. maar kan mijn paarden niet missen.
Als ik een dag niet geweest ben, heb ik het gevoel dat ik spijbel, en ga ik me lopen vervelen.. het is een ramp..
Ik heb een 8 jarige haflinger waar ik L1 mee start en nog lang niet uitgeleerd ben (heb haar nu 2jr), een Fruhling-merrie waar ik L2 mee ben, maar artrose heeft (ik heb haar van jongs af aan, nu 10jr) en ze is 12, en van haar heb ik nu een veulen lopen, die ik eigenlijk ook voor mij zelf wil laten opgroeien.
Mijn moeder vind dus dat ik moet kiezen, er moet er 1 weg... maar ik kan het gewoon niet. Geldproblemen heb ik verder niet.. dus daar gaat het niet om.
Ook heb ik voor de Fruhlingmerrie een verzorgster, maar als zij hem een dag doet, heb ik toch het idee, dat ik even moet gaan kijken.
Ik zit er dus aan te denken om de Fruhlingmerrie weg te doen... maar aan wie? ze heeft artrose, en ik wil haar eigenlijk niet kwijt...
Wat zouden jullie doen? Ik heb haar al 10jr en het is me maatje.. maar ik kan er niet verder mee.
Ik hoop dat jullie het snappen.. sorry voor t lange verhaal..