welke bandages geven het meeste steun.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tweeling

welke bandages geven het meeste steun.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 11:11

ik heb een paard met o benen en moet van de smid met bandages gaan rijden omdat ze ondersteunen.Ik dacht zelf aan die polo bandages die lijken mij het meeste steun gevend, ik heb thuis zoveel bandages maar geen polo bandages. tip ? Weet dat er onderlappen onder moeten, die heb ik ook. Heb ook bandages met onderlappen eraan gezien van br? iemand ?

Sodera

Re: welke bandages geven het meeste steun.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:23

en als je er 3 in 1 bschermers om doet? is een stuk minder werk en kan je minder mee verkloten....( daar krijg je hier op bokt tog gezeik over Knipoog) bijv de 3 in 1 beschermers van Action geloof ik, je hebt ze ook van BR en Harry's Horse...
je hebt geloof ik wel bandages waar al onderlappen vast in zitten... maar van welk merk die zijn... k dacht van BR of Eskadron, en heb ze bij Boer en Peerd in Diever gezien, maar dat zijn gewone bandages!

tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 19:06

hoi ben ook geen voorstander van bandages maar nu moet het wel om te verstevigen net als bij mensen mey zwakke enkels 3 in1 beschermen maar geven nooit zoveel steun

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 22:57

Doorzwikken van gewrichten van paarden kunnen niet opgevangen worden door bandages, of beschermers. De kracht van paardenbenen zijn daarvoor veel te sterk. Maar, wil je toch wat doen zou ik eerst goede onderlappen om doen en dan bandageren met katoenen stalbandages. Fleece bandages geven helemaal geen steun.

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 09:35

Heey,

Misschien kan je idd andere beenbeschermers gebruiken, maar toch over bandages: ik heb bandages van HARRYS HORSE. Daar zitten al onderlappen aan vastgenaaid, zegmaar. Mij bevalt het erg goed, geen gekloot met losse onderlappen enzo. Fleece bandages geven maar weinig steun....

xx