Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zazoo schreef:ik heb morgen een afspraak om te gaan kijken voor een paard. het leek me een heel erg leuk paard. net heb ik even op de naam van de eigenaar gezocht (hier op bokt) en kwam ik erachter dat het paard al 3 keer gekraakt is omdat hij last had van zijn rug, waarschijnlijk omdat de bijrijder hem zo slecht reed. Dit las ik in een topic van 3 maanden geleden. Een jaar geleden heeft ze gepost dat hij zo vast zat op links. Hoe dit zich allebei verder heeft ontwikkeld weet ik niet. Ze zei dat hij vorig jaar gekeurd was en dat ik hem mocht laten keuren, maar ik twijfel al of ik uberhaupt nog hoef te gaan kijken?
Zazoo schreef:maar hoe erg is vastzitten op links? gaat zoiets over? en heeft een paard wat gekraakt moet worden een zwakke rug?
). Je zou misschien wel aan je DA kunnen vragen of hij wat extra aandacht aan de rug zou kunnen besteden. Tinne schreef:Wanneer ga je kijken?
Als je het paard wil laten keuren, dan zou ik het klinisch laten doen. Bij mijn weten keuren ze bij rontgologisch de rug niet, of heb ik dit fout? (correct me if I'm wrong). Je zou misschien wel aan je DA kunnen vragen of hij wat extra aandacht aan de rug zou kunnen besteden.
Succes als je gaat kijken en ik zou de verkoper iig ook confronteren met wat je gelezen hebt!
.