Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roxje schreef:Die koker moet je toch schoon krijgen...hoe moet je dat anders doen??!!! helemaal van buitenaf lukt dat niet.
Onze dierenarts doet 't ook zo.
janne8 schreef:nou hoorde ik van ee nvriendin van me haar tante rijd officele wedstrijden B en haar man rijd M en die doen dat ook zulle hun dan ook hun paard mishandele?

mickeytje schreef:janne8 schreef:nou hoorde ik van ee nvriendin van me haar tante rijd officele wedstrijden B en haar man rijd M en die doen dat ook zulle hun dan ook hun paard mishandele?
hoe hoog je wedstrijd rijd heeft absoluut niks te maken met de verzorging
janne8 schreef:nee oke maar het lijk mij dat als je al wat langer in de sport zit je ook wel weet hoe je een koker moet schoon maken e;)
kita schreef:ik heb is een paard moeten verzorgen met door nalaten van schoonmaken ( bij een manege) koker.
paard had verschikkelijke pijn en moest er elke dag tot aan men elleboog in zijn koker met lauw water betadine om hem schoon te maken. ( de veearts had dit voorgedaan!)
dus wat is zielig je kan het beter voor zijn!!
dus ga zo door
)
Zonder gekheid, geen mishandeling hoor, wordt vaak gedaan zo. Ik doe het niet, heb het nog nooit schoongemaakt wegens reden hier genoemd door Hippotha, nog nooit nodig geweest ook om het schoon te maken.