wie o wie in Zaanstad e.o. wil zijn trailer 2 x uitlenen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cynderella81

wie o wie in Zaanstad e.o. wil zijn trailer 2 x uitlenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 15:33

Hallo allemaal,

zijn er misschien mensen in Zaanstad of omgeving die hun (veilige) trailer voor 2 keer willen uitlenen?

Mijn merrie gaat dit seizoen naar de hengst, en ik zou het erg prettig vinden als ik daar een trailer voor kan lenen.
Ik heb al bij de "officiële verhuurcentra" gekeken, maar het nadeel daarvan is dat je ver van te voren moet reserveren, zeker nu het mooie weer er aankomt....
Maar aangezien ik de cyclus van mijn merrie moet afwachten is dat niet echt een goede optie voor me en huur ik er het liefst 1 van een particulier.

Uiteraard zijn we bereid een nette vergoeding te betalen en leveren wij de trailer schoon en netjes weer af.

Mijn merrie is 1.70 weegt ong. 700 kilo, heeft geen ijzers en is braaf op de trailer.
Verder zijn we in bezit van BE rijbewijs en een auto met voldoende trekvermogen om evt. een 2paards trailer te trekken.
Wij staan zelf op de Krommeniedijk te Krommenie.

Reacties zijn zeer welkom aangezien de tijd langzaam begint te dringen.... Bloos

Rivjenn

Re: wie o wie in Zaanstad e.o. wil zijn trailer 2 x uitlenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:28

hoi,
ik heb je een pb gestuurd!

Cynderella81

Re: wie o wie in Zaanstad e.o. wil zijn trailer 2 x uitlenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 17:44

De tip die ik ontving heeft helaas niets opgeleverd.
Dus ben nog steeds zoekende....

Alle reacties zijn dus nog steeds zeer welkom!! *LOL*

Alvast bedankt!!