Thorowgood zadels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Titsia

Thorowgood zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 13:42

Ik ben van plan om een thorowgood zadel aan te schaffen voor buitenritten te maken en misschien in de toekomst endurance. Dus het model voor endurance. Maar ik hoor hier en daar dat er niet veel mensen tevreden zijn over dit merk. Wat zijn jullie ervaringen?

Lusitana

Re: Thorowgood zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 14:47

Ik heb het endurancemodel nog niet uitgeprobeerd, maar mijn vriendin is er heel tevreden over. Zelf ben ik ook helemaal weg van het merk, dus, in elk geval 2 voorstanders...

Joolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:27

Heb hier van de week ook een topic over gestart met dezelfde vraag als jij.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 17:28

Oops dan heb ik erover gekeken, misschien dat je best hier even de link plaatst dan kan ik verder volgen op jou topic misschien

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:30

Ik heb een Thorowgood gehad, en heb hem verkocht omdat hij heel erg piepte, dat was de Thorowgood Griffin selecta, met van die verwisselbare wrongen.
Ik heb geen ervaringen met het Endurance model.
Ik had ook een topic op bokt gezet hoe ik er vanfa kwam, en toen zeiden er meer dat ze er last van hebben.
Waarschijnlijk kwam het ook omdat ik te groot werd voor het zadel, maar ze kunnen dus piepen...........

Joolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:33

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 17:35

Een lederen zadel kan ook geluid maken en als het zadel enkel piept tja als het voor de rest goed ligt en niet begint te schuiven langs alle kanten lijkt het piepen me niets erg.

Joolanda ik heb je topic net gevonden Bloos sorry

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:39

Okej, je moet het zelf weten, ik vond hem wel goed liggen, en ook wel fijn zitten, maar het piepen was zo erg dat andere pony's met losrijden op wedstrijden ervandoor gingen, maarja, als jij dat niet erg vind, dan is het een fijn zadel, ik heb het zadel nog steeds, om mee te springen, dan piept hij ook, maarja, dat is maar voor heel af en toe, het zadel piept echt hard, in het begin nog niet, maar later, maar nogmaals, het kan ook komen omdat i te groot werd, maar er zijn dus meer mensen die er last van hebben

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:37

super licht zadels voor paarden met moeilijke rug! heb er zelf een, vind m ook lekker zitten! een aanrader!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:26

Dat piepen is nieuw voor mij- mijn vriendin heeft er wel 5, verschillende modellen, nieuwe en oude, maar geen van alle piepen? zijn het soms je laarzen die daarvoor zorgen? beetje talkpoeder verhept het wel-

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:30

Ik wil het merk ook eens gaan proberen, wat ik ervan gezien heb ben ik er erg tevreden over.