Julie ervaring Homeopaat!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Julie ervaring Homeopaat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 13:41

Hi

Annemarie wil bij Lady een Homeopaat laten komen omdat ze continue wat mankeert en ze nu weer met d'r benen aan het kl*te is (waarschijnlijk weer mijt).

Nu wil ik vragen wat jullie ervaring daar mee is. En wat ik me er bij moet gaan voorstellen.

Alvast bedankt.

TeamSpirit

Re: Julie ervaring Homeopaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 14:21

toen die van mij zomereczeem had, had ik er ook een homeopaat bij gehaald!
En het heeft sper geholpen!
van homeopaten op het gebied van benen weet ik niets sorry Knipoog
succes!

maxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 15:16

De mijne heeft heel veel last van zomerexceem. En we hadde vanalles geprobeert dus ook de homeopaat, maar eerlijk gezegt had ik er geen vertrouwen is. De middeltjes heb ik een zomer lang gebruikt en elke keer kreeg ik iets ander want dan had ie weer wat anders. Er werd ook gezegt dat hij geen zomerexceem had maar een wilgen-allergie, terwijl er 3 dierenartsen bij zijn geweest die het toch echt zomerexceem noemde. Maja dit was mijn ervaring he. Ik ken wel mense die wel goede ervaringen hebben. Over benen weeet ik ook niks, maar je kuny i.i.g even bellen en dan kunje alsnog kijken of je het wat vind!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 17:38

Een vriendin van mij laat morgen bij haar paardje een homeopaat komen. Heb hem even gebeld en morgen kunnen we Lady ook brengen om even te laten bekijken en of behandelen. Ben benieuwd.
Moet dus heel snel een trailer gaan regelen voor morgen Haha!